Hello..kha Ae...
Pete...ေန႔လည္..ကို ေက်ာင္းကို လာခဲ့မယ္ေနာ္...
ဟုတ္...က်ေတာ္လည္း Ae ကို သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးမယ္ေလ...
Omm.see you ေနာ္ ကို႔ရဲ႕ ဝက္ကေလး..
Bye bye kha...
.
.
.
.
.
At..canteen,Pete..နင္ငါ့ကို ဘယ္သူနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးမွာလဲ...
နင့္ ေကာင္မေလးလို႔ေတာ့ မေျပာနဲ႔ေနာ္Ai pete..ငါ့ေကာင္မေလးမဟုတ္ပါဘူး..ငါ့ရဲ႕ေကာင္ေလးပါ.....yu ရဲ႕..
ဘာ...pete နင္...
ဟုတ္တယ္ yu...နင့္ကို ငါ့ေကာင္ေလးနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးမလို႔😁
..နင့္ကို..သာဘာဝတရားကိုလြန္ဆန္တဲ့ အခ်စ္ေရးမွာ မနစ္ျမဳပ္ေစျခင္ဘူးေနာ္pete..
နင္က ငါ့ရဲ႕ ေမာင္ေလးလို ခ်စ္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းပါ..နင့္ကို သူမ်ားေတြ ေမးေငါ့မွာ မလိုျခင္ဘူး... pete...
ၿပီးေတာ့ နင္ေရြးခ်ယ္တဲ့သူကေရာ နင့္လက္ကို အဆံုးထိ တြဲႏိုင္မယ္လို႔ နင္ယံုၾကည္လား..
ငါ ယံုတယ္Yu....ကံၾကမၼာ ကို မယံုေတာင္ သူ႔ကို ငါယံုတယ္...
သူက ငါ့လက္ကို... အဆံုးထိ လြတ္မွာ မဟုတ္ဘူး....ဟုတ္ပါၿပီ...ငါ ၾကည့္မယ္ေလ..ဒါေပမယ့္..သေဘာတူတယ္လို႔ ေျပာတာမဟုတ္ဘူးေနာ္....ငါၾကည့္ဦးမယ္...သူက..နင့္အတြက္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္လား မျဖစ္ဘူးလားဆိုတာ.....
စိတ္တိုင္းမက်ရင္ေတာ့..အန္တီ nam (pete ေမေမ)ကို ငါျပန္ေျပာရလိမ့္မယ္.........
အမယ္..ျပံဳးပါဦး..႐ုပ္ႀကီးကလည္း...ငိုေတာ့မယ့္အတိုင္းပဲ....
မဟုတ္ပါဘူးဟာ.....
.
.
.ေအာ္...ဟိုမွာ...
.
P Ae....ဟမ္..yu နင္က...Ae နဲ႔ သ္္ိေနတာလား...
P'Ae က..နင့္ခ်စ္သူလား....pete...
Ommေလ.....ဘာလို႔လဲ..yu...
Aww..ဘာမွ မဟုတ္ပါဘူး....
.
.
.pete...sorry.. ကိုေနာက္က်သြားတယ္ ဗိုက္ဆာ ေနၿပီလား...ဟမ္ ကို႔ရဲ႕ဝက္ကေလး...Ae...
💕ေရာက္လာကတည္း..က ေဘးနံကို မၾကည့္ဘဲ..ပါးကို ကိုင္ၿပီး..ကေလးေလးတစ္ေယာက္လို ျပဳမူေနတဲ့ Ae ေၾကာင့္ pete အ႐ွက္သည္းစြာ..
Ae နာမည္ကို...ေခၚမိသည္💕Ae...သူငယ္ခ်င္း႐ွိတယ္...
ဟမ္..aww....
N' Yu..... က pete သူငယ္ခ်င္းလား.....ဟုတ္တယ္ေလ...Ae တို႔က အခ်င္းခ်င္းသိတာလား.....
Omm...ေမေမတို႔နဲ႔ N'yu တို႔ မိဘေတြက ရင္းႏွီးတယ္ေလ...
ဟုတ္တယ္ Pete ရဲ႕....
Aww.. ဒါဆို မိတ္ဆက္ေပးစရာ မလိုေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္....
Omm..ငါတို႔က သိၿပီးၿပီပဲ....ၿပီးေတာ့ P'Ae နဲ႔ ဆိုရင္ေတာ့..ငါဘာမွ ကန္႔ကြက္စရာ မ႐ွိဘူးေနာ္ Pete....
P'Aeက.....လံုးဝ အမိုက္စားဘဲ ႀကီးပဲ...Hahaha.....ဟုတ္လို႔လား.N'Yu ရယ္....
ဟုတ္တယ္..p' Ae က.. တကယ္ smart က်တဲ့ ဘဲျကီး....
Smart မက်ရင္ ေနပါေစ......pete ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးကို....ပိုင္ဆိုင္ရရင္ပဲေတာ္ၿပီ...
Ae......
အမေလး....မနာလို ျခင္စရာပဲ...မျဖစ္ပါဘူး..ေနာက္ေန႔ေတာ့...ငါ့ကိုကို ကို..ေခၚလာမွပါေလ....
Yu...နင္က ....
ဟုတ္တယ္ က်မ မွာလည္း...Ro ရမယ့္...ခ်စ္သူ႐ွိပါတယ္ေနာ္ သိဖို႔.....
😂😂😂
.
.
.
.
.
.
.