Bangkok Don Mueang International
Airpot......လက္က..နာရီကို တၾကည့္ ျကည့္နဲ႔pete ဟာ...လူ တစ္ေယာက္ကို ေစာင့္ေနသည္..
Ai pete....
..နင္အရမ္းလွလာတယ္yu
အမယ္..နင္လည္း ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္..ငါ့သူငယ္ခ်င္းေလး...
မေတြ႔တာ ၾကာၿပီ ျဖစ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ ေပြ႔ဖက္ အလြမ္းေျဖရင္း....
Bkk မွာ႐ွိတဲ့ Yu အိမ္က လြတ္လိုက္တဲ့..ကားေပၚမွာ
Yu ရဲ႕ မိသားစုေတြ...အေၾကာင္း.ငယ္ငယ္က..အေၾကာင္းေတြကို...ျပန္ေျပာေနမိၾကတယ္
.
.
.
.
.
.
Yu တို႔ မိသားစုနဲ႔ Pete တို႔ မိသားစုနဲ႔က....pete ရဲ႕ အဘိုးအဘြားေတြ..လက္ထက္ ကတည္းက ရင္းႏွီးခဲ့ၾကသည္....မိတ္ေဆြ....ေဆြမ်ိဳး..စီးပြားဖက္ေတြ ဆိုလည္း မမွား..
Yu ကလည္း တစ္ဦးတည္းေသာ သမီး..ျဖစ္သလို pete ေလးကလည္း တစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္တာေၾကာင့္...သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က ေမာင္ႏွမေတြလို ခ်စ္ၾကသည္....
Pete တို႔ အလယ္တန္းေျဖၿပီးေတာ့...Yu က
ေဟာင္ေကာင္ကို ေက်ာင္းသြားတက္တာေၾကာင့္.သူတို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ ကြဲသြားၾကျခင္းျဖစ္သည္...အခု Yu က bkk မွာ uni လာျပန္..တက္တာ ဆိုေတာ့... အေဖာ္မင္တဲ့ pete တစ္ေယာက္ေပ်ာ္ၿပီေလ.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..................Ti ti...
Hello..kha
ျပန္ေရာက္ၿပီလား..pete...
ဟုတ္...အခုပဲ ျပန္ေရာက္တာ Ae ရဲ႕...
ကို႔ ကို ဖုန္းေတာင္မဆက္ဘူး
ကို က..pete ကို စိတ္ပူေနတာ...
ေနလည္း သိပ္ေကာင္းေသးတာမဟုတ္ဘူး...Pete လည္း...ဆက္မလို႔ပါပဲ..Ae ရဲ႕...
Yuတို႔ အိမ္က ႀကီးႀကီးအတြက္ေပးလိုက္တဲ့..
ဟင္းေတြကို သိမ္းေနလို႔ပါအခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းက ျပန္ေရာက္လာၿပီဆိုေတာ့...ကို႔ ကို မ်ားအခ်စ္ေပါ့သြားၿပီလားလို႔...
မဟုတ္တာ...Ae က pete ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးပါ...
💕စိတ္ဆိုးမွာၾကာက္လို႔ ေခ်ာ့လည္း ေခ်ာ့ျခင္..႐ွက္လည္း ႐ွက္ ျဖစ္ေနတဲ့...ေကာင္ေလးကို..Ae သိပ္ခ်စ္ရပါသည္....💕
ဟုတ္ပါၿပီကြာ.....ခင္ဗ်ားေလးက အရမ္းခ်ဳပ္တတ္တာေနာ္...
Ae ကလည္း.....
ညေန ဘာစားုျခင္လည္း..ကို အလုပ္က ျပန္လာရင္...ဝယ္ၿပီး ဝင္ပို႔ေပးမယ္ေလ...
Ae ပင္ပမ္းပါတယ္....မစားေတာ့ပါဘူး.....
မနက္ျဖန္ မွ ေတြ႔မယ္ေလ.....ေနာ္...Ok kha..ေရမခ်ိဳးနဲ႔ေတာ့ေနာ္....ေျခလက္ပဲ ေဆးၿပီး အိပ္လိုက္ေတာ့......တစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္ရဲ႕လားကြာ...ကို လာအိပ္ေပးရမလား..pete....
ရပါတယ္ Ae ရယ္ဒီညေန ႀကီးႀကီး ျပန္ေရာက္ပါၿပီ......
ဟုတ္လား....ဒါဆို..မနက္ေတြ႔မယ္ေနာ္...
ကို႔ရဲ႕ ဝက္ကေလး.....Ae...ေနာ္...
Ha...ha...ခ်စ္တယ္ ကေလး...
.
.က်ေတာ္လည္း ခ်စ္ပါတယ္.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.