USAGI
Dzisiejszy dzień był trudny. Narpierw zakończenie roku potem szykowanie się do wyjazdu z rodzicami, ale oczywiście wrogowie dali o sobie znać i trzeba było z nimi walczyć. Mam nadzieję że kiedy mnie nie będzie to dziewczyny sobie poradzą we cztery. My tak naprawdę nie jesteśmy zwykłymi dziewczynami. Jesteśmy wojowniczkami których obowiązkiem jest ochrona księżniczki, którą okazałam się ja. Prawdę mówiąc moje moce i imię mojego alterego - czarodziejki z księżyca nabrały większego znaczenia kiedy dowiedziałam się że jestem serenity - następczynią tronu srebrnego milenium. Jest to królestwo położone właśnie na księżycu. Może dlatego jestem czarodziejką z księżyca a nie na przykład z Plutona? Kto wie. Ale na razie pakuję się i niedługo wyjeżdżam z rodzicami i bratem do rodziny w Paryżu. Paryż to miasto miłości więc może mój ukochany - Mamoru Chiba z nami pojedzie. Mam nadzieję że tak. On też mam moce - jest tajemniczym Tuxedo, który zawsze nam pomagał. Zakochałam się narpierw w jego alterego bo on mnie wyzywał od pustej pałki, ale jak to często w życiu bywa zmieniłam zdanie na jego temat. Miłość nie wybiera, ale bardzo się cieszę że nasze losy potoczyły się właśnie w ten sposób. oczywiście oprócz mnie i Mamo są jeszcze cztery dziewczyny. Ami Mizuno - czarodziejka z Merkurego jest bardzo miła i mądra. To ona zwykle wymyśla plany działania naszej drużyny. Jest w moim wieku czyli ma 15 lat. Nigdy nie da się ponieść złym emocjom. Rei Hino - czarodziejka z Marsa nie zawsze się zgdzamy ale równierz skoczyłybyśmy za sobą w ogień. Jest pewna siebie, odważna, wybuchowa i kłótliwa. Zwłaszcza ze mną. Odkąd Rei dołączyła do drużyny ciągle się kłócimy. Jest kapłanką w świątyni hikawa (nwm jak to się pisze - od autorki). Posiada moc wypędzania złych duchów to chyba nazywa się egzorcyzm. Następna w kolejce jest Makoto Kino - czarodziejka z Jowisza. Silna, kochliwa dziewczyna o delikatnym sercu i wielkim talencie do gotowania. Zawsze stanie w obronie młodszych i słabszych od siebie. W szkole się jej bali przez jej wielką siłę. Teraz ma przyjaciółki, które zawsze jej pomogą. Jej najlepszą przyjaciółką jest moja kuzynka Minako Aino - czarodziejka z Wenus we Francji działająca pod psełdonimem czarodziejka V. Minako jest miłą roztropną dziewczyną wyglądającą jak mój sobowtór. Wykozystała to kilka razy ratując moją sekretną tożsamość przed odkryciem. Poznałyśmy ją kiedy przyszła nam na ratunek. Zoisite stwożył wtedy podróbkę mnie która miała przekabacić Mamo na ich stronę.
YOU ARE READING
SAILOR MOON INNA HISTORIA
FanficCo się stanie kiedy świat miraculum i sailor moon się połączą? Czy rodzice superbohaterów dowiedzą się prawdy o ich dzieciach? Czy wojowniczki i legendarni połączą siły by razem pokonać wspólnego wroga? Czy związek Usagi i Mamoru przetrwa? Jakie b...