Flashback #3

318 27 2
                                    

Oscars P.O.V

"Skräckfilm" skrek jag.
"Fy farao"stönade Felix.
"Är lilla Felle rädd" retades jag.
"Ja tänk för att jag är det" sa han.

Jag kramade om honom och kysste honom på pannan, sedan gick jag och satte på filmen. Han kurade upp sig i soffan och tog upp en dyna. Han gömde sitt ansikte bakom kudden och suckade.

"Jag är ju med dig" sa jag.
"Kyss mig när jag blir rädd" sa han.
"Lovar snuttis" sa jag.
"Kalla mig inte snuttis" morrade han.

Jag fnissade lite och vände mig mot skärmen. Felix gömde sitt ansikte bakom dynan då och då, men ännu hade jag inte behövt kysst honom. Han pep till och jag vände mig mot honom. Jag pressade mina läppar mot hans och han lugnade ner sig. Fastän han redan var lugn fortsatte jag kyssa honom och jag började kyssa honom på halsen. På ett ställe bet jag fast och började suga.

"Fan Oscar" stönade han.
"Fint märke" väste jag.
"Det kommer synas i flera dagar" muttrade han.
"Äh, vi fortsätter kolla på filmen" sa jag.

Vi fortsatte kolla och det gick riktigt bra, förutom då Felix började kyssa mig. Om jag måste erkänna blev jag kåt av det. Han gjorde ett fint sugmärke på min hals och det var jävligt skönt.

"Då var den slut" pustade Felix efter filmen.
"JAO" sa jag.
"Aldrig fler skräckfilmer" sa han.
"Det var ju mysigt" sa jag.
"Men skrämmande" svarade han.

Så jag lovade att vi inte skulle kolla på fler skräckfilmer och han lovade mig mer sugmärken och hångel. Plus några fler pussar då och då.

Då slutade vi kolla skräckfilm.

Uncover - Under our cover - FoscarTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon