Pada pagi hujung minggu itu, lelaki bernama Ammar tersebut menghantar pesanan kepada Juliana untuk bertanya tentang alamat bagi memudahkan mereka bertemu. Juliana yang baru sahaja selesai menikmati sarapan pagi lantas memberikan alamat rumahnya. Dia meminta lelaki tersebut datang ke rumahnya pada pukul 12.00 tengah hari.
Setelah itu, Juliana pergi ke salah sebuah bilik di rumahnya yang biasa dia lakukan aktiviti BDSM bersama lelaki-lelaki yang ingin mendapatkan khidmatnya. Dia memeriksa peralatan-peralatan yang akan digunakan untuk menyeksa Ammar tengah hari nanti. Setelah dia berpuas hati, dia lantas keluar dari bilik itu dan menutup pintu. Dia ingin mengemas rumahnya terlebih dahulu sebelum Ammar datang.
Itulah rutin hariannya saban minggu. Setiap minggu, ada sahaja lelaki yang datang ke rumahnya untuk diseksa. Dia tidak tahu mengapa lelaki-lelaki muda yang kebanyakan belum berkahwin itu sanggup diseksa olehnya dalam permainan seks gaya BDSM itu. Ada juga lelaki yang sudah berkahwin yang ingin mendapatkan khidmatnya tetapi kebanyakan yang datang masih belum berkahwin.
Dia sendiri tidak tahu mengapa dia suka melakukan permainan seks BDSM ini. Dia sudah menjadi ketagih. Baginya, melakukan seks secara BDSM lebih puas berbanding melakukan seks secara biasa. Sejak kali pertama dia menonton sebuah video seks BDSM di satu laman lucah, sejak itu dia sangat berminat untuk melakukan BDSM. Walau bagaimanapun, dia tidak suka menjadi orang yang diseksa (submissive). Dia lebih suka berada di posisi orang yang menyeksa (dominant).
Berbekalkan wajahnya yang cantik, dia berjaya menarik lelaki-lelaki kacak dan sado untuk diseksa untuknya. Dia hanya perlu mengiklan tentang tawaran itu di group-group telegram dan Facebook untuk mendapatkan 'pelanggan-pelanggannya'.
Semua yang ingin mendapatkan 'servis' darinya tidak perlu mengeluarkan sebarang bayaran. Cukup sekadar mereka menahan siksa yang dia berikan kepada mereka, itu sudah memadai. Setelah dia berpuas hati, barulah 'pelanggan-pelanggannya' akan dilepaskan.
Tepat pukul12.00 tengah hari, dia terdengar pintu rumahnya diketuk orang. Segera dia membuka pintu tersebut. Terpacul wajah Ammar di hadapan pintu rumah tersebut. Sebuah senyuman terukir di bibir lelaki itu.
"Hai!" Sapa Ammar.
"Hai, Masuklah. Bawa kasut masuk sekali. Sini banyak pencuri. Takut kasut awak hilang nanti." Ujar Juliana. Dia turut membalas senyuman Ammar.
Ammar membuka kasut dan masuk perlahan-lahan ke rumah flat milik Juliana. Dia meletakkan kasutnya di rak kasut yang berada di tepi pintu rumah tersebut. Matanya melilau memerhatikan sekeliling rumah itu.
"Awak nak minum?" Juliana bertanya.
"Tak payahlah. Kita mula teruslah." Balas Ammar yang seperti tidak sabar.
"Okay boleh je. Terus bogel ye. Baju, seluar dan spender semua letak je kat atas kusyen tu. Pastu masuk bilik hujung tu." Ujar Juliana dan terus masuk ke dalam bilik hujung yang dikhaskan untuk aktiviti BDSM-nya.
"Okay." Balas Ammar sambil mengangguk. Dia yang sudah tidak sabar-sabar mahu mendapatkan servis dari Juliana lantas menanggalkan pakaiannya satu demi satu sehingga dia bertelanjang bulat. Kotenya yang panjang dan tegang itu sudah tidak sabar-sabar mahu keluar dari spendernya.
Sejak dia melihat Juliana di muka pintu tadi kotenya mula tegang. Juliana bukan sahaja cantik malah seksi pula. Juliana yang memakai baju tanpa lengan dan terbuka luas di bahagian dada serta memakai jeans pendek separas peha begitu merangsang nafsu lelakinya.
Entah kenapa dia begitu teruja untuk melakukan seks gaya BDSM dengan Juliana. Sejak dia terbaca post Juliana di Facebook tentang khidmat BDSM-nya di samping mendengar dan membaca sendiri feedback feedback daripada orang-orang yang pernah mendapatkan servis daripada Juliana membuatkan dia nekad untuk mencuba sendiri hari ini meskipun dia tahu yang seks gaya BDSM ini memang menyakitkan.
Dia memerhatikan kotenya yang sedang berdenyut-denyut dan terangguk-angguk itu dengan senyuman. Tidak sabar rasanya dia ingin menunjukkan kotenya yang panjang dan berurat-urat itu kepada Juliana. Lagi tidak sabar apabila dia membayangkan yang Juliana akan menghisap dan melancapkan kotenya tidak lama lagi.
YOU ARE READING
MISSTRESS JULIANA
RomanceKisah seorang perempuan bernama Juliana yang gemar menyeksa lelaki dengan seks BDSM