BAHAGIAN 4

20.1K 69 7
                                    

Setelah selesai menjilat celah kelangkang Ammar, Juliana lantas berdiri. Dia mencium mulut Ammar. Mereka berkulum lidah. Kerana Ammar terlalu ghairah, dia mencium rakus mulut Juliana.

Juliana melepaskan ciumannya daripada mulut Ammar. Dia bergerak ke belakang Ammar. Kemudian dia meraba-raba bontot berotot Ammar. Sesekali dia menampar bontot itu.

Kemudian Ammar melihat Juliana bergerak ke arah salah sebuah almari yang terdapat di dalam bilik itu. Dibukanya almari itu dan kemudian dia mengeluarkan satu kain hitam yang tidak terlalu panjang. Kemudian dia bergerak ke belakang Ammar. Tiba-tiba sahaja Ammar merasakan kain hitam itu menutup matanya. Kain hitam yang menutup matanya itu juga diikat dengan ketat.

"Awak buat apa ni? Kenapa tutup mata?" Soal Ammar. Dia mula berasa bimbang dengan tindakan Juliana.

"Shhh! Saja je nak buat awak suspen. Saya nak awak tertanya-tanya apa yang saya nak buat dekat awak." Kata Juliana sambil tersenyum sinis. Ammar meneguk liurnya. Peluh jantannya semakin banyak menitik membasahi badan berototnya.

Juliana pergi sekali lagi ke almari yang dibukanya tadi. Dia lantas mengeluarkan flogger dari almari itu. Dia ingin melibas badan Ammar dengan alat itu.

Mula-mula dia melibas flogger itu ke badan Ammar di bahagian depan secara perlahan. Ammar sudah mula berasa tidak sedap hati. Meskipun tidak terlalu sakit, namun dia merasakan jika alat itu dilibas dengan kuat ke kulit badannya, pasti akan berasa sangat sakit.

"Apa tu awak?" Soal Ammar ingin tahu.

"Shhh! Diam! Nikmati sahaja permainan ini." Balas Juliana.

Setelah beberapa kali dilibasnya flogger itu secara perlahan di badan Ammar, lantas flogger itu dilibas dengan sangat kuat. Ammar menjerit sedikit apabila dia mula berasa sakit. Namun, apabila flogger itu banyak kali singgah di dada dan perutnya, rasa sakit itu mula bertukar menjadi pedih. Warna merah menjaadi pengganti warna gelap di bahagian dada dan perutnya. Ammar lantas menjerit kesakitan. Kesedapan yang dirasainya tadi sudah hilang. Kesakitan kini menjadi pengganti.

Tidak cukup hanya melibas dada dan perut, sesekali Juliana turut melibas batang kote Ammar. Ammar terus menjerit kesakitan apabila batang kotenya yang keras itu dilibas tanpa belas kasihan oleh Juliana.

Kemudian Juliana bergerak ke belakang Ammar. Dilibasnya berkali-kali belakang Ammar dengan flogger itu. Ammar terus menjerit kesakitan. Dia fikirkan Juliana akan berhenti setelah selesai melibas dada dan perutnya, rupanya tidak. Juliana sambung melibas di bahagian belakang pula.

Puas melibas bahagian belakang, Juliana melibas pula bahagian bontot Ammar yang bulat dan berotot itu. Bergegar bontot Ammar setiap kali flogger itu singgah di bontotnya. Ammar terus mengerang kesakitan. Warna bontotnya sudah bertukar menjadi merah. Peluh telah banyak merecik di seluruh tubuh Ammar.

"Please, Hentikan. Sakit." Ammar merayu namun hanya sia-sia. Juliana langsung tidak mengendahkan rayuan Ammar. Juliana terus menyebat bontot dan belakang Ammar dengan alat itu. Dia berasa puas melihat orang yang diseksanya menjerit kesakitan dan merayu kepadanya. Mujur sahaja bilik itu telah diubahsuai supaya menjadi kedap bunyi. Jika tidak, pasti suara jeritan Ammar akan kedengaran sehingga ke luar rumah.

Setelah dia puas melibas badan Ammar, Juliana pun berhenti. Ammar berasa lega. Nafasnya kencang. Dadanya berombak-ombak menahan kesakitan. Juliana pula meletakkan kembali flogger itu di almari yang diambilnya tadi dan kemudian menutupnya.

Dia kembali semula kepada Ammar. Diurut-urutnya bontot Ammar dari atas ke bawah bagi menenangkan lelaki itu. Kemudian dia membuka kain yang menutup mata Ammar.

MISSTRESS JULIANAWhere stories live. Discover now