Klasik Yazar Girişi

143 3 0
                                    

Merhabalar arkadaşlar... Bu benim yeni hikâyem ve sevmenizi umarak özenle yazdım. Belkide yazar notlarını sıkıcı bulduğunuz için, bu satırları okumadam geçeceksiniz ama hatırlatmada fayda var. Vote, yorum, öneri ve eleştirilerinize sonsuza dek açığım. Bu yüzden lütfen ama lütfen benden vote ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz. Eğer hikâyemi okuyup beğenirseniz diğer yazdığım el emeği göz nuru hikâyelerimide okuyabilirsiniz.
Açıkçası her karaladığım cümle yığını için teker teker uğraşıyorum ve değer veriyorum. Sizinde değer vermenizi istiyorum. Belkide çok şey istiyorum ama sizede iyi gelecek. Çünkü değişiklik güzeldir. Bunu sizde biliyorsunuz. Yeni şehirler gezmeli insan, yeni kitaplar okumalı, yeni oyunlar oynamalı... Bunlar güzeldir. Değişiklik güzeldir. Bu yüzden bende sizi değişik bir hikâyeye davet ediyorum. Çünkü bu hikâyenin en güzel yanı şu... Arsız, ağzına ne gelirse söyleyen, kavgacı, küfürbaz, kadını ezen ve bir mal gibi gören klasikleşmiş erkek tipi yok bu hikâyede. Aslında zeki olan ve erkeğin gözünde saf bir kızda yok bu hikâyede. Çünkü bu hikâyede sarışın bir salak hatta gerçekten saf olan bir kız ve gerçek bir erkek arasında geçen şirin hatta şeftali tadında bir aşk var.
Eh, o zaman daha fazla beklemeden okumaya ne dersiniz? Şimdiden çok çok öpüyorum canlarım. Beğenmeniz ve vote vermeniz dileğiyle. Hoşça kalın!

Seni Seven "Bir"i Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin