Yoongi
Jungkook babasıyla konuşadururken bende bizim için mutfağa kahvaltı hazırlamaya gitmiştim. Ben tam kahvaltıyı hazırlamışken Jungkook içeri girmişti. Yüzünde anlam veremediğim bir ifade vardı. "1 hafta."
Tek kaşımı kaldırdım. "Ne 1 hafta?"
Offladı. "1 haftalığına orada kalacağım."
Ona gülümsedim. "Ne güzel işte, yurt dışına çıkacaksın."
"Ama ben seninle vakit geçirmek istiyordum."
Saçını karıştırdım. "Hergün görüntülü veya sesli aramayla konuşabiliriz güzelim. Sadece 1 haftalığına ayrı kalmamız gerekecek. " Aklıma gelenle tekrar konuştum. "Ne zaman gidiyorsun?"
Yüzü düşük bir şekilde sandalyeye oturup kendine reçel sürmeye başladı. "Bu akşam 9'da."
Bozuntuya vermeden bende karşısına oturdum. "Pekâlâ, beraber bavulunu hazırlarız." Yüzü hâlâ somurtkanken çenesini kavrayıp bir buse bıraktım ve dudaklarına fısıldadım. "Asma güzel yüzünü, komple ayrılıyor değiliz ya bebeğim."
Kızarmıştı. "1 hafta, 1 haftadır Yoon. Orada sıkıntıdan öleceğim."
Gülümsedim. "Eski günlerdeki gibi mesajlaşırız. Belkide bana hâlâ atmadığın nude'u atarsın."
Güldü. "Çok beklersin."
Gideceğine bozulmadım değil, bu kadar kısa bir sürede ona alışmışken şimdide bu kadar kısa bir sürede 1 haftalığınada olsa birbirimizden uzaklaşmamıza bozulmuştum.
Demekki 1 hafta boyunca benim saçımı okşayarak ve izlerken uyandıran biri olmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting/Yoonkook ✔
Fanfictionmyg: naber gevşek !eğer argoya katlanamıyorsanız okumayın! başlangıç: 20 mart 2020 bitiş: 14 nisan 2020 ©dbSakura