Fin

850 69 19
                                    

Yoongi

Uyandığımda Jungkook, göğsüme sinmiş kollarını bana sarıp vücuduma yapıştığımı görmüştüm. Sevimliliğine güldüm ve onu izlemeye başladım. Uzun kirpikleri, hafif açık dudakları, önüne gelen kıvırcık saçlarıyla çok güzeldi. Elimle saçını geriye atıp alnını öptüm. Gözlerini aralayıp iri gözleriyle bana bakmıştı.

Kollarını dahada sıktı. "Günaydın. "

"Günaydın~"

Pikeyi üstümüze çekip üşümesini engelledim. Mırıltı seslerine gülümseyip boynunu öptüm. Elleriyle yanaklarımı kavradı. "Saat kaç?"

Kollarımı beline sardım. "10.30"

Dudaklarımızı birleştirdi ve yavaşça ancak ateşli bir öpüşme başlattı.

Kim bilirdiki porno sitesinden (!) birine aşık olacağımı? O kadar aşıktımki gözlerine bile bakamaya kıyamıyordum. O kahve kokusunu koklarken huzur buluyorum.

Ona kızacak veya üzecek şeyler yapmak istemiyordum. Onun gülüp tavşak dişlerini gösterip, bana şimdiki gibi sımsıkı sarılmasını istiyordum.

İşte bu kadar aşık olmuştum ona.

Dudaklarımız ayrıldığı zaman burunlarımızı birbirine sürttüm. "Kahvaltımızı yaptıktan sonra ne yapmak istersiniz prensim?"

Düşünür gibi yaptı. "Benimle ilgilenmen bana şuanlık yeter gibi."

Güldüm. "Bu benim için pek zor olmayacak gibi."

Evet diyeceksinizki "ne boş bir fic,ne kadarda kısaydı, senin ben amk yazar..." ama napim ya bencede acayip boştu sıkıntıdan yazmaya başladığım bir ficti beğenmezseniz bir şey demem yani ajshakshaj.

Şaka bir yana niye final oldu derseniz aklıma çok olaylar geldi ama şuanlık yeni yayınlanan ficim my sweat angel ile ilgilenmek istiyorum. Bir yandan da aaa-zzz04 aşko ile birlikte yazdığımız darling ve psychologist varken bu fice zaman ayıramadım. Bende bu yüzden tadımlık bir fic olmasını istedim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, başka yoonkook ficlerime göz atmak isterseniz sizi profilime davet ederim.

Yoonkooklu, günler efenim.

♥♥^^

Texting/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin