luvsFoood eheueheu ;););););) wğfmapfkpwd
Yoongi
1 hafta sonra
Jungkook'u havalimanından almaya gelmiştim. Gözlerimle heyecanlı bir şekilde onu ararken birden bana doğru koşan Jungkook ile şaşırmıştım. Hızla üstüme atlayıp bacaklarını belime doladığı zaman sarsılmış ancak dengede kalmayı başarmıştım. Kollarımı ince beline sarıp düşmemesi için yardım ettim.
Kollarını boynuma dolamış ve dudaklarıma ardı ardına öpücükler bırakmaya başlamıştı. "Şapşal, seni çok özledim!"
Güldüm ve onu yere indirdim. "Herkes bize bakıyor bebeğim, eve gidince bol bol oynaşırız."
Gülmesi devam ederken elimi tuttu ve arabamıza bindik.
"Aç mısın?"
Sorumu görmezden geldi. "Evet sana açım. Biraz hızlı sürsen olmaz mı?"
Güldüm. "Neden?"
Offladı ve sinirle bana döndü. "Birde neden diye soruyor ya! Ben yola çıkmadan resmen bana resmen moan attın lan! Kendimi zor tutuyorum!"
Gülmem kahkahalara dönüşmüştü. "Ya ne bileyim ben yola çıkacağını."
Tripli bir şekilde kollarını bağladı ve mızmızca dudaklarını büzdü. "Bilerek göndermediysen benim adımda Jungkook değil."
Eve geldiğimizde kapıyı açtığım gibi dudaklarıma kapanmıştı. Bavulu bir kenara koydum ve kapıyı kapattım. Cidden zor durumda olmalı.
Öpüşmemiz devam ederken onu kucağıma aldım ve yatak odasına götürdüm. Yatağa bıraktım, sırtını göğsüme yaslamasını sağladım ve utanmadan pantolonunu çıkardım.
Boxerını çıkarmak için koyduğum elimi durdurdu. "Oha, dur!"
Güldüm ve boynunu öptüm. "Ne dur? Önce şunu bir indirelim."
Kulaklarının kızarmasıyla utandığını anlamıştım. Ne kadarda sevimli.
Boxerını çıkarıp uzunluğunu elimle kavradım. Elleriyle çarşafı tuttuğu zaman kıkırdamıştım. Çekiştirmeye başladığımda sırtını bana dahada yaslamıştı. Elimi hızlandırttığım zaman inlemelerini duymaya başlamıştım. Bir süre sonra elim kirlenmişti ve temizlemek için lavaboya gitmiştim.
Geldiğimde Jungkook'u kızaran yüzüyle utangaçlıkla etrafı incelediğini görünce kendimi tutamayıp bir buse bıraktım ve kırmızı dudaklarına fısıldadım. "Sen cidden çok güzelsin."
Beni yanına oturttu. "D-devam edelim."
Şaşırmıştım çünkü Jungkook'tan böyle bir teklif beklemiyordum.
Dudaklarımızı tekrar birleştirdi ve tişörtümün eteklerinden kaldırıp çıkardı. Altımıda çıkarıp sadece boxerımla kaldığımda utangaçlığı azalmıştı. Kontrolü ele almasına izin vermeyip üstüne çıktım ve boxerımı çıkardım. Bana tahrik olmuş bir şekilde bakarken kendimi tutmak zordu. Çekmecedeki prezervatifi aldım ve taktıktan sonra içine girdim. Başta mızmız sesler çıkarmış ancak hızlanmam ile mızmız sesleri inlemeye dönüşmüştü. Boynunu geriye atıp derin inlemesi ile karnıma gelmişti. Bende bir süre sonra geldiğimde kendimi yanına attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting/Yoonkook ✔
Fanfictionmyg: naber gevşek !eğer argoya katlanamıyorsanız okumayın! başlangıç: 20 mart 2020 bitiş: 14 nisan 2020 ©dbSakura