Sedel som si spokojne na gauči. Taehyung mi napísal že bude spať u Hyuni takže aspoň budem sám. Bolo to dokonale. Celý večer som len sedel a pozeral filmy. Keď som sa chystal ísť spať niekto zaklopal na dvere. Bál som sa. Vždy sa bojím keď musím ísť otvoriť. Nazrel som cez kukátko. Nikto tam nebol. Možno že sa mi to len zdalo.. no aj tak som otvoril dvere. Zrazu tam bol Suga. Zľakol som sa ho. ,,Čau...je taehyung tu?" Opýtal sa úplne bez emócie. Bol celý mokrý. ( Keďže prší ). ,,S-suga...čo tu...-" ,,je taehyung doma?" Zopakoval. Celý čas sa na mňa hľadel ani nemrkol. ,,Prečo sa ho nespýtaš sám?" ,, Nezdvíha ani neodpisuje " ,,hmm...to dá rozum... Je u svojej priateľky ,to ti tak ľahko neodpíše ani nezodvihne" prekrížil som ruky na hrudi a oprel sa o dvere. Suga si ťažko povzdychol a prevrátil oči. ,,Ok, čau " už bol na odchode. ,,Uhm...počkaj!" Zastavil a pozrel na mňa. ,,Čo od neho chceš" ,,co sa staráš?" ,,No...len tak...a počkaj kde máš dáždnik?!" Vybehol som za ním na ten kúsok čo prešiel. Som idiot .iba tak v dlhom tričku bosý bez iného oblečenia sa tu vystavujem...nevadí. Jeho oči mi zamierili k mojím nohám, potom na stehná a nakoniec späť na moji oči. Radšej som cúvol. ,,Nikde, čau " ,,nie... Poď dnu si celý mokrý!" Ťahal som ho za ruku dnu. On sebou trhol a bežal preč. To bolo ... divné.. ešte som za ním zakričal ale ani sa neozval... Ale keď som sa ho skiel dotknúť. V jeho očiach sa čosi zablislo. Povzdychol som si a išiel som naspäť dnu. Zamieril som hneď do postele. Ľahol som si a snažil sa zaspať ale stále som myslel na to čo sa stalo. Čo s taem chcel. A prečo tá iskra. Takto som ponocoval asi dve hodiny. Vzdal som to a pozeral internet. Zamieril som na jednu stránku. Je to trošku moje tajomstvo~ viem že je to zlé. Ale kurviť sa cez internet ma naozaj baví. Ale teba nikdy neukážem.
Maximálne pery a dosť nepotrebujem riskovať. Ale raz som tam našiel spolužiaka čo tvrdí že není gay a dosť často mi ubližoval. Veľmi dobre si ale pamätám ako sa vtedy cez videochat robil nad mojim zadkom a hovoril mi aký som krásny. Mal z toho taký problém a jeho popularita klesla. Vyhnal som ho. Teraz mi už zle nerobí nikto. Len Hyuna ale to je iné.Ako som tak prechádzal cez random ľudí a hľadal nejakého krásavca napísal mi nejaký neznámy chalan. Klikol som na správu.
Používateľ/ka Sunshine poslal/a správu:
,,Ahoj neruším?"
Používateľ/ma Jiminie poslal/a správu:
,,Prečo píšeš, kto si???"
Používateľ/ja Sunshine poslal/a správu:
,,
Oh prepáč... nehovorím svoje meno...ale chcem ťa upozorniť na jednu vec ... Prosím neblokuj ma!"Používateľ/ka Jiminie poslal/a správu:
,, Dobre hovor "
Používateľ/ja Sunshine poslal/a správu:
,,Uhm.. nechcem sa nejako navážať a tak ale...chodí na xxxxx stránku?( Domyslite si xd) vieš... Na tú SexSkupinu kde-"
Používateľ/ja Jiminie píše:
Používateľ/ja Jiminie poslal/a správu:
,,Viem viem... čo ak hej???"
Používateľ/ja Sunshine poslal/a správu:
,, Je to nebezpečné, je tam teraz nejaký úchyl čo vraj uniesol už niekoho... Ak tam chodíš prosím daj si pozor, alebo s tým prestaň "
Používateľ/ks Jiminie poslal/a správu:
,,Čo ťa tak trápim? Poznáme sa? A odkiaľ to vieš?!"
Používateľ/ka Sunshine poslal/a správu:
,, No...chcel som sa s niekým zoznámiť a od jedného dievčaťa som to zistil... A povedal som to už viacero ľuďom nie len tebe "
Takže je to chalan hmm...
Používateľ/ma Jiminie poslal/a správu:
,,Dobre dobre...ešte niečo?"
Používateľ/ka Sunshine poslal/a správu:
,,Nie...ďakujem že si ma vypočul 🙏...''
Používateľ/ks Jiminie poslal/a správu:
,,Dobrú noc "
Odložil som mobil. Bože ešte koľko divných vecí sa stane.
Už som to neriešil. Ale možno že ten chalan klamal...alebo mal pravdu..alebo sa len chcem baviť ja neviem...aj tak som na tú stránku išiel. Bola tam taká fajn kočka. Vďaka nej som sa odreagoval a až do rána sa s ňou robil. Bože poprvý krát čo to bolo s dievčaťom. Keď sme skončili pozrel som sa von oknom. Už svítalo. Fu, to ale v noci bude spanok...ak má z môjho plánu nevytrhne mokrý suga. Uhm..to znelo divne...fuj fuj fuj! Veď je to môj kamarát...alebo..bol..ja neviem.. radšej som sa prezliekol do mikiny dlhej, dal si aspoň ponožky ( inak nič) a išiel som jesť. Pri raňajkách som si písal s taem. Vraj ide poobede s yoongiem von a či nepôjdem aj ja. No ... Prečo nie. Súhlasil som a už sme len dohadovali čas a miesto a tak. Po raňajkách som išiel do sprchy a potom som už len zase pozeral telku kým nebol čas stretnutia. Nechcelo sa mi. Ale sugu som musel vidieť. Proste musel. Prezliekol som sa do Grunge nohavíc, dal som ti tričko a bežal von na miesto stretnutia. Keď som ich videl z diaľky zakričal som na nich a zakýval. Ale...Niečo nebolo v pohode...
YOU ARE READING
My first death [| ??? YoonMin ??? |]
Fanfiction•School •Boy X Boy •Emotions •Pain •Fake Smile •Death •Happy End