Jimin:
Po tom čo sa stalo som už nezaspal. Keď boli 4 hodiny ráno pomaly som sa naspäť obliekol a išiel dole do kuchyne. Sedel tam Tae. Nečakal som to.
,,Jimin čo nespíš?" Spýtal sa ma. Vzhliadol ku mne a oprel si hlavu o ruku. ,,Uhm... Neda sa mi" odpovedal som a išiel ku chladničke. ,,Ja som ti vravel aby si nepozeral toľko porna potom nevieš kedy prestať..." Pretočil očami a odpil si z nápoja čo mal pred sebou. ,,To není z toho!"
,, Pšt!" Okrikol ma. ,,Suga spí buď tichšie "
Zamračil sa na mňa a opäť sa napil. Bože. Zase mi to vŕta v hlave joj. Radšej som z chladničky vybral mlieko a rovno som si išiel urobiť raňajky. ,,Tae... Čo ti na ňom tak záleží zrazu? Odišiel od nás tak čo sa znova snažíš" pozrel som sa naňho nechápavo. ,,No.. chcem aby sme boli opäť kamaráti... To je celé " povedal nervózne. ,, Klameš mi?" ,,Nie...myslím to vážne..skrátka mi to chýba ..." Hmm ,,a nie si doňho?"
Potmehúcky som sa usmial. Rozosmial ma ten jeho výraz keď som sa ho to spýtal. ,, Šibe ti? Ja už lásku mám! Narozdiel od teba.." zaškúlil na mňa. ,,Ja ich mám rovno sto!" Povedal som hrdo a nasypal si cereálie do misky. ,,Jimin... Nadržanci s ktorými voláš sa za lásky nerátajú " ,,rátajú!" ,,Nerátajú!! -",, Čo tu hučíte?" Zľakol som sa. Zrazu tam prišiel suga. Mal na sebe iba pyžamové nohavice. Wau...on má abs..
,, Prepáč jimin zase vrieska..." Povedal Tae, odvrátil zrak a opäť si odpil z nápoja. No jasné aj oni hučí! ,,Hmm..zase..?" Pozrel sa na neho nechápavo a potom mu ten jeho temný pohľad zamieril na mňa. Zčervenal som a rychlo sa mu otočil chrbtom a dokončil som svoje raňajky. ,,Prepáč suga.. kľudne si choď ešte ľahnúť budeme tichšie..." ,, Asi pôjdem do sprchy..." Povedal a neustále som cítil ako ma sleduje. Bol som nervózny...
,, Jasné kľudne .." povedal Tae a odložil pohár do umývadla. Hneď ako som počul ako odišiel zobral som si obživu a išiel som do obývačky. Zapol som si telku a kukal rozprávky. Spokojne som jedol kým si ku mne nesadol Tae. Ľahol si vedľa mňa a kukal so mnou . ,, Že ťa to baví.. " povedal a mračil sa na to. ,,No a čo je to zlaté. . . "
O chvíľku prišiel Suga z kúpeľne. Celý deň sa poriadne nič nerobilo. Ja som sa nudil v izbe a oni robili nejaké blbosti. Už nech je koniec prosím!.
CINK!Pozrel som sa znudene na môj mobil.
Používateľ/ka sunshine poslal/a správu:
AhojOch...už zase toto..
Používateľ/ka Jiminie poslal/a správu:
Čau.. potrebuješ niečo?Používateľ/ka sunshine poslal/a správu:
Bol si na tej stránke?Och už zase toto... Budem klamať.
Používateľ/ka Jiminie poslal/a správu:
Nie prečo?Používateľ/ja sunshine poslal/a správu:
No... Lebo tam pobehuje ten človek a.. vraj zmizli 4 osoby, traja mladší chalani a Jendo dievča.. keď im prehľadávali izby pozreli aj do histórie a bola tam práve táto stránka...Trochu som sa zľakol..
Používateľ/ka Jiminie poslal/a správu:
Ako to vieš?
Používateľ/ja sunshine poslal/a správu:
Bolo to v telke dnes ráno ... Takže už tam naozaj nechodíš?
Používateľ/ja Jiminie poslal/a správu:
Nie..ozaj nie .. a kedy tie osoby zmizli?
Používateľ/ka sunshine poslal/a správu:
Ešte minulý týždeň, prepáč nemohol som si to povedať skôr, bolo ťažké ťa nájsť na sociálnych sieťach.
Na tej osobe mi niečo nesedelo...
Používateľ/ka Jiminie poslal/a správu:
A hovoril si to aj ostatným? Či len mne ?
Používateľ/ka sunshine poslal/a správu:
Zatiaľ len tebe
Používateľ/ka Jiminie poslal/a správu:
Prečo iba mne ?
Používateľ/ka sunshine videl/a túto správu.
Používateľ/ka Jiminie poslal/a správu:
Haló...si tam?!
Používateľ/ja sunshine videl/a túto správu.
No super...
Radšej som odložil mobil a išiel dole za chalanmi. Začal som sa naozaj báť ale.. haha to je kravina.
Suga:
Od vtedy ako som vyhonil Jiminovi som už nezaspal tak som iba ležal a keď začali hulákať usúdil som že už sú hore a môžem ísť dole aby im to nebolo divné. Bolo tam aj to prasa samozrejme.. och ako ja by som ho rád pretiahol ani neviem prečo. Už len myšlienka na to ma vzrušuje. V minulosti som zvykol nahlas povedať svoje predstavy bez toho aby som si to uvedomil. Musím sa kontrolovať hlavne už som sa raz preriekol ale zachránil som to tým že som povedal že som ešte ospalý a že vtedy poriadne nevnímam.
Zrazu dole prišiel Jimin. Vyzeral oplašene a keď nás uvidel ani nás nepozdravil. Zlý babyboy... - NIE FUJ!Radšej som sa ďalej kukal do mobilu a Tae vedľa mňa hral hru. Povedal som mu nech ide jedno kolo za mňa. Aspoň som si vybavil svoje veci. Ale zrak mi stále mieril k Jiminovi. Už len pri tom ako si zohrieval jedlo bol sexy. Och. Suga nesmieš.. nechceš mať zase problémy s Hoseokom.
YOU ARE READING
My first death [| ??? YoonMin ??? |]
Fanfiction•School •Boy X Boy •Emotions •Pain •Fake Smile •Death •Happy End