What's your Secret?

52 5 0
                                    

Niečo nebolo v pohode...

Suga sa tlačil na Taeho a niečo mu šepkal. Bolo vidno že je z niečoho nahnevaný, a tae bol z toho nervózny. Schoval som sa za lavičku a sledoval ich. Počul som pár slov, o ale nechápal som ich zmysel. Už som to vzdal a vynoril sa zo svojej skrýše. ,,Čaute!" Povedal som a pribehol medzi nich. Suga sa hneď od taeho odtiahol a nasadil tú typickú tvár nezáujmu. Tae sa na mňa usmial a odzravil sa mi. ,,Myslel som že neprídeš..."

,,Prečo?" Spýtal som sa a sadol si na lavičku.

,,No, lebo si lenivý.." povedal tae a prevrátil oči.

,,Nie som!"

,,Ale si... Ani nevydržíš stáť"

,,Som unavený ja za to nemôžem...''urazil som sa a prekrížil som ruky na hrudi. Bolo ticho.

,,Tak... Ideme na pizzu?" Prehlásil tae po dlhom trápnom mlčaní. ,,Áno!" Ihneď som vyskočil z lavičky a skákal okolo ako dieťa. Pizzu som zbožňoval. Yoongie iba vzdychol. ,,Sorry ja nejdem, je mi to ľúto, čaute " povedal úplne bez emócie a bol na odchode, no tae ho chytil za ruku. ,, Nechoď, sľúbil si že dneska už pôjdeš!" ,,Dáš mi ale na nasledujúci pol rok pokoj" povedal yoongie a nahnevane naňho pozrel. ,,To ti sľúbiť nemôžem, poď ideme " odpovedal tae a s úsmevom kráčal do centra mesta. Mali tam veľa pizzerií ale oba jedna bola dokonalá. Pracoval tam taký pekný chalan volal sa Jeon Jungkook. Bol dosť mladý i keď tak nevyzeral. Z počúvania som sa dozvedel že je single. Hodil by sa k Taemu ani neviem prečo, a navyše som videl ako na seba niekedy pokukujú. Radšej som to vždy nechal tak, kebyže sa ozvem taehyung by nesúhlasil a s Hyunov by sa nikdy nerozišiel. Mohol by už, dosť ma štve. A navyše mne by to vlastne bolo dosť jedno, veď je to jeho priateľka nie moja, baviť sa môžme stále.. 

Už sme sedeli za stolom pri okne a objednávali si, no mne sa stále v hlave motala jedna myšlienka. Myšlienka na sugu... Sledoval ma. Stále. Aj keď mu tvár zakrýval nápojový lístok, nepozeral doň, ale doslova hľadel skrz neho a sledoval mňa. Mal som divný pocit. ,,Jimin!" Zľakol som sa a odtrhol sa od myšlienok keď som počul taeho hlas kričať na mňa. ,,A-ano?!" ,, Akú pizzu chceš!?" ,,Uhm..p-prepáč..  7..ale bez syra" 7...to dokonalé číslo.. paradajkový základ, šunka, kukurica, ananas... To Bolo prostě dokonalé a Najlepšie keď ste na tej pizzi mali tatárku. Viem znie to nechutne, no k tým suchým okrajkom to bolo perfektné. ,,Jimin čo ti je? Neni ti zle?" Spýtal sa tae a chytal mi čelo či nemám horúčku. ,,Nie ja..-" zrak mi zamieril na sugu. Už nedržal nápojový lístok. Iba sedel opretý na stoličke a prepalovaľ ma pohľadom. Bolo to desivé. ,,Musím  !" Vykríkol som a rozbehol som sa na wc. Taehyung si iba vzdychol. ,,Ja si idem umyť ruky...môžeš mi postrážiť mobil?" Suga bez záujmu prikývol a jeho oči stále dopadali na dvere od záchodu za ktorými som sa vytratil. Taehyung odišiel. Pýtal sa ma či mi je naozaj dobre. Povedal som že som iba nervózny lebo zajtra máme test. Do piči...test! Bože super, teraz je to ešte horšie...nevadí.

Umyl som si ruky, upravil si vlasy v zrkadle a išiel naspäť. Tae tam zostal a drhol si ruky dobre že nie až na kosť. Až sa potil chudák. Zaujímalo by ma či sa takto potí aj keď si honí... Ježíš fuj! Nie...

Omylom som ho pri tom raz načapal keď sme boli ôsmaci. Nemôžem za to, myslel som si že umiera tak som mu chcel zachrániť život a on tam toto.

Vyšiel som z wc, a uvidel som sugu.. stále sa pozeral na mňa. Čo so mnou má?! Sadol som si za stôl a zaškúlil naňho. ,,Prečo má furt sleduješ!?" Žiadna odpoveď. ,,Páčim sa ti?~" nahodil som zvodný úsmev ale on stále nič. Ani nemrkal iba ma sledoval. ,,Ticho znamená súhlas! Takže si gay! Haha!" Yoongie sa iba zamračil a naklonil sa ku mne. ,, Prestaň ... Si odporný..." Zarazil som sa. Táto urážka mi udrela do srdca tak strašne až to bolelo. ,,Čo...?" ,,Počul si .. aha čo robíš... Pozeráš samé odpornosti, ješ 24/7, sám seba si fotíš ako sa robíš a potom to posielaš nadržancom s ktorými si to tiež robíš!si iba obyčajná kurva ..". Nekričal..mal tichý hlas. Ale bol som v šoku...ako o to vie?! ,,Ako...a-ako o tom vieš?" Yoongie sa iba usmial a vybral z vrecka MÔJ mobil. ,,Jimin je hot7 neni moc dobre heslo pre takého ako si ty ... " Bol som veľmi v šoku. Iba som naňho hľadel ako na neviem čo. Tiekli mi po tvári slzy.. zrazu prišiel tae a posadil sa. ,,Čo sa deje jimin?" ,,J-ja... Nič..iba alergia... " Rýchlo som sa uvedomil a utrel si slzy. ,, Naozaj?" Spýtal sa tae.. ,,to až taká silná?" ,, A-ano... Veď Ako vždy..". Ešte šťastie ze naozaj alergiu mám aspoň mám dobrú výhovorku. Doniesli nám pizzu. Chalani začali jesť a ja som sa na to len tak pozeral. ,,Jimin ty nebudeš?"spýtal sa tae. ,,Ja..nie...je mi zle... Musím..", rýchlo som sa zodvihol zo stoličky a bežal preč. ,,Jimin!!!", Zakričal tae.  Nepočúval som. Bežal som tak rýchlo ako som mohol. Prišiel som domov, zavrel sa v kúpeľni a plakal. Možno mal yoongie pravdu ..som naozaj odporná, hnusná kurva.

Plakal som ešte viac. Uvidel som žiletku. Nikdy som to nerobil. Ale vraj to človeka zbaví bolesti a smútku. Váhal som. Ale ono tie jeho slová tak boleli. Slová od najlepšieho kamaráta... Najlepšieho bývalého kamaráta... Veď sme sa mali tak radi, celé dni sme sa spolu bavili a užívali si ... A teraz...


Nie! Som silný... nenechám sa od neho takto urážať. Je to moja vec čo robím, je to môj život! Vyliezol som z kúpeľne a išiel sa prezliecť dal som si tepláky a mikinu, zobral som si jedlo z chladničky, sadol si pred telku a jedol. Nech si hovorí čo chce... Nie som tučný..aspoň nie až tak... A buďme jesť vtedy kedy ja chcem.

My first death [| ??? YoonMin ??? |]Where stories live. Discover now