"Nak date berdua-duaan ke ramai-ramai?"soal Elriz.
"Haram berdua-duaan"jawab Yenalix.
"Ramai ii, best"Jennifer bukak kotak gula ii.
"Okay"jawab mereka serentak.
Skip
Gelanggang basket 4:30pm
"Sampai pun"tegur Subin dengan senyuman.
"Hehe btw kita nak buat apa dulu nu?"soal Jenna dengan senyuman.
"Main masak-masak hoho"jawab Jisung.
Elriz but pokerface "Kepala lutut kau"
"Takde la gurau je, mula ii jom kita beli baju couple dulu pastu lepak kat KFC"senyum Jisung.
"Okay... Tapi korang tak datang ngan kereta, takkan nak jalan kaki?"soal Hayoung pelik.
Yang lelaki dah senyum kambing. Lepas tu diorang pushing mengadap bertentangan dengan perempuan.
"Apehal ni?"soal Luvenia pelik bila yang lelaki bongkokkan badan diorang.
"Naik, hari ni kami akan gendong korang atas belakang kami"jawab Dowoon.
"Serious ah?"soal Yenalix tak percaya.
"Iya sayang"sengih Subin.
"Okay... Aku naik ni"Jenna naik ke atas belakang Jaehyun.
"Kau ni rendah la kan sikit lagi"marah Hayoung bila dia tak sampai nak naik atas belakang Chanyeol.
"Kalau kau penat bagitahu aku, kita tukar posisi nanti biar aku yang gendong kau pulak"arah Luvenia buat Jisung tersedak.
"Aku berat ni, kalau kau taknak kita jalan macam biasa je"Elriz teragak-agak nak naik atas belakang Dowoon.
"Naik je"arah Mark bila Jennifer macam nak tak nak je naik.
Jennifer naik "Okay tak?"soal Jennifer.
Mark angguk pastu diorang pun bergerak ke Mall untuk beli baju couple Dan ke KFC yang terletak agak jauh dengan cara menggendong.
"Kau penat ke?"soal Yenalix.Subin menggeleng sambil dongak pandang Yenalix tapi tak nampak pun hoho.
Jennifer serabutkan rambut Mark "Kalau penat bagitahu".
"YAH CHANYEOL JATUH NANTI"jerit Hanyoung bila Chanyeol acah II nak jatuhkan Hayoung.
"Kau jangan tupai aku cekik kau nanti"ugut Luvenia bila Jisung pun acah nak jatuhkan Luvenia.
Jenna peluk leher Jaehyun kuat-kuat "Kau buat macam Chanyeol aku merajuk ngan kau".
"Haish orang pandang la"Elriz sorok muka dia disebalik bahu Dowoon Dan lengan dia.
"Tak payah kisah sebab kita orang paling bahagia hoho"Subin senyum sambil pushing ii.