10.BÖLÜM

4 3 1
                                    

Saat 01:00 di. Hazırlanmaya başladım. Dizlerimin üstünde siyah kalem etek üstümde göbek deliğimin üstüne kadar gelen bir tişört giydim. Makyajımı yaptım saçımı taradım dişimi fırçaladım azımı gözümü burnumu kaşımı yıkadım çantamı seçtim ceketimi seçtim beklemeye başladım. Bekle bekle olmuyor açtım dünkü filmin fragmanını izledim. Sonunda saat 02:00 olmuştu yarım saatide yuvarlana zıpalaya ettik. Saat tam 02:30 olduğunda kapı çaldı. Katşımda Jungkook'u gördüm. Çantamı ceketimi aldım kapımı kilitledim tam Jungkook'un koluna girdim o anda telefonumun yokluğunu fark ettim. Jungkook'un kolundan çıkıp çantamdan anahtarımı çıkardım kapıyı açıp eve gidim telefonumu alıp yeniden kapıyı kilitleyip Jungkook'un koluna girdim.
"Biraz heycanlıyımda." dedim.
"Rahat ol" dedi.
Arabanın yanına geldik.Kapımı açtı arabaya bindim tam bu sırada Ben Fero'nun Demet Akalın şarkısı geldi aklıma. Ne saçmalık.
"Seni çok güzel bir yere götürücem" dedi.
O anada içimden onu öpmek geldi ama o öpücük bana sonra lazım olacaktı.
Sadece gülümsedim ve telefonuma baktım. Insagrama girdim Jungkook'un hesabını buldum ve takip ettim. O saten beni takip ediyordu. Takip edilenlere baktım Dorukulas789 i takipyen çıkardım. Sonra Jungkook'a dönüp "seni seviyorum" dedim. Bunu dediğime inanamıyordum. Ama yinede pozisyonumu bozmadım ve yüzümdeki gülücüğü korudum. Bana tatlı bir gülücük atarak "Bende seni seviyorum Meleğim" dedi. Meleğim sözcüğü onun ağzına o kadar yakışıyordu ki anlatamam. Yüzüm kızarmıştı. Tabi onunda. Sonunda varmıştık. Arabadan indi benim kapımı açtı, arabadan iner inmez yine koluna girdim.
Bir restoranda girdik, gerçektende çok güzeldi.
"Burası çok güzlemiş" dedim
"Eh işte senin kadar olmasada güzel" dedi cookiem 🍪
Hayranlık dolu gözlerimle ona baktım. Sonra "hadi içeri girelim" dedi. Cam kenarına yakın bir yerde masa tutuk. Ona çok önceden sormak istediğim bir soru vardı onu soracaktım.
"Cookiem" dedim ince ve şirin bir ses ile...
"Efendim meleğim?"
"Sana birşey sorabilir miyim?"
"Tabi.💕"
"Daha önce (derin nefes) daha önce bir sevgilin oldu mu?"
Şaşırmışdı.
"H-hayır ben seni ilk gördümde sevmiştim senden başkasıyla olamazdım bu yüzden hayır."
O an ağlamaya başladım. Yanlış kişiyi seçtiğim için ağlamaya başladım.
Eliyle yanaklarımdaki göz yaşlarını sildi. Yemeğimizi yedik arabaya doğru ilerlerken benim üzgün olduğumu fark etti. Bana yaklaşarak sarıldı ve;
"Üzüleceğini bilseydim bunu sana asla söylemezdim meleğim."
Bende ona karşılık verdim ve "suç bende yanlış kişiyle birlikte oldum oppa" dedim. Şaşkınlığını ve tatlılığını gizleyemedi ve eninde sonunda beni de güldürmeyi başardı. Ona bir kez daha sımsık sarıldım. Arabaya bindik yurda geldik bu sefer oda benimle odama geldi.

Evet arkadaşlar sabahın köründe bu kadar beğendiyseniz yorum ve vote atmayı unutmayın.
40 vote 😇🍪 hatrına. 💜❤:-*

TWO MEN IN LOVE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin