11.BÖLÜM

5 4 0
                                    

Bu gün Jungkook yanımda kalacaktı Tuğba sevgilisiyle başka odada olcağı için Jungkook'a benim oda arkadaşım olabileceğini söyledim. Tabi beklediğim cevap karşım da "sonsuza kadar."
İşte o lazım olan öpücük jetonumu bu anda kullandım. Bu sefer yanağına daha derin bir buse kondurdum.
Bana bayılmak isteği ile baktı. Ven o kadar utandım ki aklıma uydurduğum utanırım sıkılırım şarkısı geldi.
Jungkook kendi odasından eşyalarını getirmeye gitti. Alt ranzayı ona vericeyim. Başka yatak yok.🔥 Yaktın beni Jungkook. Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Heycandan ayağım kaydı yere yapıştım. Kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve kapıyı açtım. Beni kısacık şortla henüz görmeyen Jungkook'a yardım etmeye başladım. Terleyince ayrı bir yakışıklıydı.
"Çok yorulmuşsun cookiem"
"Önemli değil Meleğim"
"Başımı döndürüyorsun Jungkook💫" omg ben bu sözcüğü nasıl kullandım!!!
"Bana bakma yoksa başın daha çok döner sonra ayılyamam seni.💦"
Ben bu sözcüğü nasıl söyledim derken birede sesli mi söylemişim?!!
Çığlık attım. Jungkook bana çıldırmışım gibi baktı. Daha ikinci günden ne aptal biri olduğumu gösterdim diye düşünürken gülmeye başladı. Onu şöyle bir süzdüm. Kendimi ezik gibi hissettim. Ağlamayacağıma yemin ettim ve gidip lavoboya girdim. Jungkook arkamdan gelmiş kapıyı tılatıp konuşuyordu.
"Hadi ama meleğim olabilir neden böyle yapıyorsun? Ayrıca şortunuda görmedim sanma."
Hemen lavobodan çıktım ve boynuna sarıldım.
"Seni kaybedemem" dedim.
Belime sıkıca sarıdı.
"Bende seni kaybedemem" dedi.
Tam bu sırada açık kalan kapıdan Tuğba girdi. Bizi sarılırken görünce sarılmamız yarıda kesildi Jungkook belimi hala tutuyordu ama ben boynunu bırakmıştım. Tuğba;
"Vay vay noluyor burda! Diye bağırdı"
"Ne oldu Tuğba niye bağrıyorsun?" dedim.
"Benim kardaşten öte arkadaşıma biri sarılıyor."
"Biri değil o benim sevgilim!"
Tuğba baya şaşırdı.
"Doruğumu aldatıyorsun?"
"H-hayır ben o ondan ayrıldım."
"Nee!?"
"Evet doğru duydun."
"Aaaa ćok özür dilerim be ben ikinizi sarılırken görünce."
Tuğba dona kaldı. Yarım saat sonra veriler beynine yüklendi.

Bu bölüm böyle oldu napalım yorum ve vote atarsanız sevinirim Jungkook hatrına.😳
40 vote

TWO MEN IN LOVE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin