My Time | taekook

14.8K 426 528
                                    


#omegaverse

#nsfw

#shameless smut

#mpreg

Ağırlıkta olarak içerik bu şekilde, hoşunuza gitmiyorsa lütfen okumayın 😳

okuyan arkadaşlar yorum yapıp oy vermeyi unutmayın, bekliyorum ✿⁠♡

Umarım beğenirsiniz

My Time

x

taekook

Midem bulanıyordu. Etrafımtaki gergin alfaların kokusu rahatsız ediciydi ve mide bulantıma, kendi alfasını isteyen omegamın hormonlarına iyi gelmiyordu. Başım dönüyor, birden fazla kişinin birbirlerini dinlemeden yüksek sesle konuşması bana ağır geliyordu. "Bir bebek istediğimiz en son şeydi! Üçüncü stüdyo albümünü çıkartacaktık ve tüm promosyonlar çoktan hazırlanmıştı!"diye bağıran menajerlerimden Bay Lee'ye gözlerimi çevirdiğim sırada ellerim oturduğum sandalyemin kenarlarını sıkıca kavramıştı.

"Ne yani bebeği aldırmasını mı istiyorsun? Aklını mı kaçırdın?!"diye bu sefer diğer menajerim Bay Oh yüksek sesle ona karşı çıktığında yanımda oturan alfamdan hırlama ve yaydığı kızgın feromonlar menajerlerimizin ve şirket başkanlarımızın bize dönmesine sebep oldu. Ona dönmedim. Gözlerim önümdeki masada duran sponsorlarımla olan görüşmelerin ve geri dönüşüm için olan programlarımın kağıtlarındaydı. "Taehyung burada yokmuş gibi konuşmayı kesin."dedi tıslarcasına. "Ve kimse bebeğimizi aldırma gibi aptalca bir şeyi aklından bile geçirmesin, böyle bir şey olmayacak."

"Jeongguk."dedi sakin bir ses tonuyla menajeri Bayan Jang. Ona baktığımda siyah uzun saçlarını omzundan geriye attı ve gülümseyerek bana baktı. "Merak etmeyin, kimse bebeğinize zarar gelecek hiçbir şeye izin vermeyecek. Sadece bebeğin sizin geleceğiniz için hazırladığımız planları fazlasıyla etkilediğini, bunu değiştirmek için sınırlarımızın fazlasıyla... dar olduğunu söylemeye çalışıyoruz."

"Albümü çıkartacağım."dedim beklemeden. "Dans da zor değil, şimdiye kadar çalışırken bebekten haberim olmadığı halde kareografiyi saatlerce tekrar ettim ve bebeğime zarar gelmedi. Doktorlarımla ve kareograflarımızla da konuşabiliriz. Promosyonlara da devam edebilirim."

"Üstünde bebek kokusu varken mi?"dedi menajer Lee.

"Hyung."dedim ona dönerken. Artık ayakta değil, diğerleri gibi oturuyordu ve etraftaki ses de kesilmişti şükürler olsun. "Parfüm kullanırım bir süre. Zaten... Hamile olduğumu hayranlarımdan saklamayacağız, değil mi?"

Herkes susarken gözlerim şirket başkanımdan yanımda sessizce oturan arkadaşlarıma, daha sonra ise menajerlerime baktım. "Saklayacak mıyız?"dedim gözlerim Jeongguk'a dönerken. Siyah saçları alnında dağılmış, onu her zamankinden daha tatlı göstermişti. Aşık olduğum sıcak ve parlak gözleri gözlerime derin derin bakarken tüm vücudumun titrediği hissettim. "Sen ne istiyorsan onu yapacağız."dedi kesin ve kendinden emin bir tonda. Eli elimi kavrarken ona tüm kalbim ve ruhumla güvendiğim için rahatlamıştım.

"Saklamak zorunda değilsiniz."diyerek ona katıldı Jimin.

"Biz sizinleyiz. Evlendiğinizde olduğu gibi. Her zaman yanınızda olacağız."diyerek ekledi Seokjin.

"Albümün satışlarını çoktan başlatmıştık. O yüzden geri dönüşünden sonra açıklayabilirsiniz."dedi CEO Bang.

"Jeongguk, dünya turuna katılacak mısın?"diyerek Jeongguk'un şirketinin CEO'su ona sorduğunda alfamın cevabını çoktan bildiğim için, "Katılacak."diyerek hemen araya girdim.

One Shots | taekook + yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin