yoonmin
x
crystal snow
Jimin, gözlerini kapatıp düşünmeye çalıştı. Grubuyla birlikte yeni eve taşınmışlardı ve her odada iki kişi kalacakları için çekiliş yapmışlardı. Her zamanki gibi Yoongi ile aynı odada kalmak istemesine rağmen diğer grup arkadaşı Hoseok ile kalacaktı. Ama sevgilisini özlemişti. Kokusunu, dokunuşlarını, uyurken ona sarılmasını, gece uyumadan önce sevdiğine şarkı söylemeyi özlemişti ama gruptaki arkadaşları onların ilişkisini bilmiyordu. Kimse bilmiyordu. Sadece hayranlar tahmin ediyordu.
Yarın tatil günleri olduğu için de tüm geceyi sevdiği ile geçirmek istiyordu. Yoongi'nin oda arkadaşı Namjoon, Jimin'e baktı ve gözlerini devirdi. "Gidip odanda neden uyumuyorsun Jimin?"diye mırıldandı yanındaki gözleri kapalı duran sarışını dürterek.
"Uyumuyorum hyung."
Namjoon uyuması için ısrar edecekken odaya Yoongi'nin girmesiyle sustu. Elindeki meyve kasesinden bir tane üzüm aldı ama birden başka bir el uzanıp tüm üzüm dalını aldığında ağzı dolu olmasına rağmen alan kişiye döndü. Taehyung. Gülerek Jungkook ile üzüm salkımındaki tüm üzümleri hızlıca yiyor, Namjoon'a yüzlerindeki aptal ve çocuksu sırıtışla bakıyorlardı. Namjoon kafasını iki yana salladığı sırada Yoongi'nin arkasından Seokjin de içeri girmiş, Seokjin Namjoon'un kucağındaki kaseden bir elma alırken Yoongi sadece Jimin'in karşısındaki koltuğa oturmuştu.
Jimin bir çift gözü üstünde hissediyordu. Onun gözlerini hissediyordu. Yutkundu ve gözlerini açarak karşısındaki dikkatli gözlere baktı. Kalbi birkaç saniyeliğine atmayı unuturken, hemen gözlerini kaçırıp diğerlerine baktı ama onların sadece meyvelerden ve izlemek istedikleri filmlerden konuştuklarını fark edince tekrar sevdiği beyaz yüze döndü.
Yoongi gözlerini sarışının güzel ama yorgun yüzünden ayıramıyordu. Neredeyse çıkış yaptıklarından beri bu çocuğa karşı engel olamadığı hisleri vardı. Tatile gittikleri bir gün aynı odada kalmış ve onun bebek gibi uyuyuşunu gördükten sonra hislerinin sonu gelmez olmuştu. Biseksüel olduğunu zaten biliyordu ama grup arkadaşına âşık olmak... Özellikle de her zaman yan yana olduklarından dolayı kendisini iğrenç bir arkadaş, hyung gibi görmesine sebep oluyordu. Ama sonra... Hislerinin karşılıksız olmadığını öğrenmişti. O günü asla unutamıyordu Yoongi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shots | taekook + yoonmin ✓
Fiksi PenggemarFarklı içeriklerde, farklı uzunluklarda yoonmin veya taekook tek bölümlük hikayeler. Tagleri ve uyarıları lütfen dikkate alınız. ♡