Kamp alanına geldiğimizde müdür herkesi etrafında toplayıp konuşmaya başladı tabiki Enis takmıyordu etrafına bakıp oyalanıyordu ama ben belki önemli bir şey söyler diye dinliyordum tam Enis'e bakmıştım ki müdürün dediği şey dikkatimi çekti ve tekrar odağıma girdi yanımda hareketlenme oluşunca Enis'in de dikkatini çektiğini anladım.
"-Bakın gençler biliyorsunuz ki yıl sonu partimiz normalde her yıl aynı yerde "Timecold" da olurdu ama bildiğiniz üzere geçen yıl partisinde yaşananlardan dolayı sizde o hakkınızı kaybettiniz velileriniz de bu yüzden istemedi bizde böyle bi kamp organize ettik ama bi önemli husus var bizden ayrılmıyorsunuz ve uzaklara gitmiyorsunuz biz çocuk değiliz vs şeyleri duymak istemiyorum üstelik dediklerine göre bu ormanda yaşayan bir adam varmış mafya babası mı ne polis bile kaç yıldır bulamamış yani tehlikeli o yüz-" müdürün sesini kesen bir kahkaha duyuldu ve herkes oraya döndü gülen kişiye baktığımda tabiki şaşırmadım Melisa'ydı tam 3 yıldır Enis'in peşindeydi ve okulun popüler kızlarından dı ki ninja kaplumbalar çetesi de yanından eksilmezdi .
"Hocam guryabani olabilir mi? yada dev adam bence böyle sihirli fasulyesi var yerin altına koyup 3 kere basınca uzuyor ve orda saklanıyorlar HAHA HAHA ." Dedi o itici sesiyle müdür sinirlenmişti bu yüzünden de okumak zor değildi .
" Bu saygısızlığının bir bedeli olmayacağını düşünüyorsan yanılıyorsunve bu arada espiri anlayışını geliştirmeni tavsiye ederim kızım istersen bunun içinde sana ders verebilirim bide kazanlar 3 çadırda malum akşam yemeği sizde bide o arkandan gülen çeten görmedim sanmayın şimdiden kolay gelsin." Müdür lafını bitirir bitirmez Melisa bozulmuştu bu duruma bende sınıfın diğeri gibi gizlice kıkırdadım bütün sınıf müdür de dahil gülüyordu tabiki bir kişi hariç kalıp gibi yüzüyle mimik bile kıpırdatmayan Enis sahi bu kadar komik bi olayda bile nasıl ciddi olabiliyordu? Biz bi insan yanımızda gülerken bile onun gülüşünü görüp gülüyorken o nasıl bu kadar ciddi kalabiliyordu? Galiba haklıydı bu dünya ile bir bağı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buğu
Teen Fiction"O dünya ile arasına buğulu bir cam yerleştirmiş ve ben deli gibi o camın diğer tarafına onun yanına gitmek istiyordum.Oda izin vermiyordu." /// "-Dünyadan nefret ediyorum. + O da seni pek sevmiyor zaten. -Keşke satürne gidebilsem ve orda yaşasam +B...