Zeynep'den
Teneffüse girdiğimizde Azra hemen Sıla'nın yanına gidip sarıldı ona.
"Lan kuzen özlettin kendini. Nerelerdesin ya!" dedi Azra.
Sıla da "Biliyorsun Babamın işini ne yapalım. Artık gitmem bir yere zaten sizde buradasınız." dedi.
Azra bana dönüp "Bak bu Zeynep sana anlattığım kişi." dedi.
Sıla yanıma geldi ve elini uzattı "İyi kaynaşcağımızı düşünüyorum." dedi .
"Bende." dedim.
Sıla "Eee hadi bana okulu gezdirin müdür hemen derse girmemi söyledi. Okulu gezmeye zaman yoktu." dedi.
Bende "Siz gidin. Ben sınıftayım." dedim.
"Neden ki. Sende gel." dedi Sıla.
"Hadi Zeynep kalk burada tek kalma."
"İyi hadi gidelim." dedim ve ayağa kalktım.
Sınıftan çıktıktan sonra ilk kantine gittik. Sonra kantinden çıkıp konferans salonuna girdik. Sıla "Oha burası çok büyük." dedi. Biz gülmeye başladık. Konferanstan çıktık. Tuvaletleri bildiği için direk bahçeye inmeye başladık. Azra ve Sıla konuşurken ben onları dinliyordum.
Bahçeye çıktık sonrada arka bahçeye gittik. Arka bahçede Furkan ve diğerleri vardı. Azra Sıla ile konuşuyordu. Ben sadece onları dinliyordum.
Önde Uraz arkadan yavaşça gelen Furkan ve Kaya vardı. Azra onları fark edince sustu. Yanımıza geldiklerinde Uraz Sılanın yanına geçti.
"Selam ben Uraz. Dersteyiz diye konuşamamıştık." dedi ve elini Sılaya uzattı. Sıla da elini uzatıp sıktı ve "Ben de Sıla." dedi.
Azra araya girip "benim kuzenim." dedi.
Kayada "Okulumuza hoş geldin." dedi.
"Hadi gezdik okulu sınıfa çıkalım." dedim.
"Zeynep bizi istemiyorsan söyle gideriz biz." dedi Kaya.
Azra da "Hayır o yüzden demedi. Biz onu zorla indirmiştik zaten o yüzden." dedi.
Furkan Kaya'ya dönüp "Hadi kantine gidelim." dedi.
Kayada "Gelmek ister misiniz?" dedi bize bakarak.
Azra da "Zeynep kendini iyi hissetmiyorsan gitmeyelim." dedi.
"Yok iyiyim ben hadi gidelim." dedim. Kaya sırıtmaya başlamıştı. Uraz ve Sıla'ya baktığımda bir şeyler konuşuyorlardı.
Kantine giderken zil çalmıştı. Kaya "Olum şansa bak ya." dedi.
Sınıfa çıkarken Sıla ve Uraz hala konuşuyordu. Sınıfa girince Uraz Sılanın yanına geçti.
Sıraya geçtiğimde telefonuma bildirim gelmişti.
Bilinmeyen Numara: Zeynep kusura bakma mobil verim kapalıydı.
Zeynep: Sorun değil.
Bilinmeyen Numara: Bu arada özür dileme. Biliyorum bu yaptığım şey çok saçma ama en yakın zamanda karşına çıkacağım.
Bilinmeyen Numara: Öğlende ağlıyordun kötü bir şey yok değil mi. Ne oldu?
Bilinmeyen Numara: Özel ise anlatma.
Zeynep: Ailevi.
Bilinmeyen Numara: İyi misin peki.
Zeynep: İyiyim:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Civcivim
Novela Juvenil"Zeynep benim ailem olur musun?" "Ben senin ailen olurum. Peki sen benim korktuğumda sığınacak evim olur musun?" "Ben zaten hep senin evindim. Sen sadece yeni geldin o eve."