Bölüm 1

5 0 1
                                    

Sabah saat 06:30 her zamanki gibi okul alarmı çaldı hiç aldırış etmeden alarmı kapatıp 5 dakika daha uyumak için yorganı kafama çektim ama teyzem kalkmadığımı fark edip"Ayla hadi kalk artık okul saatin geldi diyip beni uyandırdı". Kalkıp yüzümü yıkamak için banyoya gittiğimde işte gine oradaydı, her aynaya baktığım zaman onun yüzünü görüyordum. Siyah uzun saçları olan mavi gözlü beyaz tenli çok güzel bir kadın bana bakıp gülümsüyordu. Annem ve Babam ben daha çok küçükken bir trafik kazasında ölmüşler,yaani teyzem bana öyle söylüyor. Ama garip olan şu ki aynaya baktığım zaman gördüğüm kadın teyzemin anlatımına göre anneme çok benziyor.Bu korkunç olay hakkında daha kimseye bişey söylemedim hatta en yakın arkadaşım Ebrar'a bile .Biz onunla birlikte büyüdük o benim gerçek dostum,sırdaşım,herşeyim.Ben yüzümü yıkamaya daldım ama geç kalıyordum hızlı hızlı hazırlanıp çıktım.Aslında o kadar hızlı çıktım ki nasıl hazırlandığımı bile hatırlatıyorum.
   Otobüs durağının önünde Feride'yi arayıp nerde olduğunu sordum.Okula yaklaştığını söyledi. Bende yaklaşmıştım zaten.
Otobüsten indiğimde Feride okulun önünde beni bekliyordu,birlikte sınıfa doğru ilerledik aynı sınıfta hatta aynı sırada yan yana oturuyorduk.Ortaokul son sınıf öğrencisiydik.
Okulda çok arkadaşım vardı. Herkezle iyi anlaşıyordum aslında.
Teneffüs zili çaldı kantine giderken Feride'ye bişey isteyip istemediğini sordum ama Feride  yine her zamanki gibi uyuyordu
Yinede Feride'yi sarsarak bişey isteyip istemedigini sordum.Feride çok saçma sapan ve acayip şeyler saçmalıyordu.Biraz daha dikkatli dinleyince ölen ablasını sayıkladığını duydum.Sanki onunla konuşuyordu ve birbirlerine şaka yapıyorlar gibi suratında ürkütücü bir gülümseme vardı.Aslında bu gün dersi hiç dinleyemedim.Çıkışta Feride  ile birlikte bize gidecektik.Teyzem doktor olduğu için eve geç gelecekti. Feride  ile eve geldik,teyzem acıkmış olabileceğimizi düşünerek ocağın üzerine yemek bırakmıştı onu yedik.Sonra Feride ile oturma odasına geçip sohbet etmeye başladık Feride'ye bu gün ölen ablasını sayıkladığını söyledim.Endişeli bir yüz ifadesiyle"Sen yanlış duymuşsundur." Deyip konuyu değiştirmeye çalıştı. Feride'nin annesi babası ayrı Feride annesi nde,Ablası ise babası ve üvey annesiyle yaşıyordu ama geçen yaz  kanserden öldüğünü duyduk. Ama bence öyle değil Feride'nin bildiği ve herkesden sakladığı bişey var.Ve ben bunun farkındayım, ne zaman ablasından söz açılırsa o konuyu değiştirmeye çalışıyor. Feride'ye aynada gördüğüm kadından bahsetmek istiyordum ama benim kafayı yediğimi falan düşünmesinden korkuyordum.Gine bişey söylemedim.Biraz daha oturduktan sonra Feride'nin telefonu çaldı ve annesi eve gelmesini söyledi.Feride'yi evine uğurladıktan sonra oturma odasına geçip televizyonun sesini açarak telefonumla oynadım.Sesini yüksek açtım çünkü sürekli acayip sesler duyuyorum.Odama gidip bir battaniye alıp üzerime örttüm.Zaten orda uyuya kalmışım.Çok yorulmuştum saatlerce uyumuşum.Öyle acayip bir kabusla uyandım ki o kadın gine karşıma çıkıyor,ama bu kez sanki bana birşeyler anlatmaya çalışıyor gibiydi.Bana elini uzattı ve tam o sırada bağırarak ter içinde uyandım.Saat 20:30 olmuş teyzem çoktan gelmiş, mutfakta yemek hazırlıyordu. Koşa koşa yanına gittim ve başıma gelen bu anlamsız ve korkunç olayları anlatmaya karar verdim ."Teyze seninle çok önemli bişey konuşmam lazım artık bunu sana anlatmanın vakti geldi sanırım." Teyzem biraz gerildi ve birşeyler olduğunu hissetti diye düşünüyorum. Bana yalancı bir gülümsemeyle "Ne oldu Ayla bir sorun mu var"dedi.Ve ona her şeyi bir kadının bana aynadan bakıp gulumsedigini,sürekli acayip sesler duyduğumu, ve bu gün aynı kadının rüyama girip bana birşeyler anlatmaya çalıştığını bile anlattım.Teyzeme "senin anlattıklarından yola çıkarsak bu kadın anneme çok benziyor."dediğimde ise"Sana anneni anlattığımda annen aklında kalmış sende psikolojik olarak onu rüyanda ve baktığın yerlerde görüyorsun yaani öyle bişey yok aslında sen her an anneni düşündüğün için onu görüyor gibi oluyorsun ama bu hayal"deyip beni sakinleştirmeye çalıştı ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum.Teyzem yemeği hazırlayıp beni çağırdı ama yemek yemek istemedim.Odama gidip yatağa uzanıp biraz düşündüm.Gözüm dolabın aynasına takılmıştı acaba gerçektende teyzemin anlattığı gibi hayalmi görüyordum? Aynaya doğru yaklaştım garip ama aynadaki yansımam gülümsüyordu ama ben gülümsemiyordum.Oturup gözlerimi ovuşturmaya başladım acaba benmi yanlış görüyorum diye ama hayır.Yansımam öylece durup gülümsüyordu.Sonra kulağıma bir ses geldi.Sanki birisi benimle konuşmaya çalışıyor ve bana birşeyler anlatmaya çalışıyor gibi. O sırada karşımda çok garip bir canlı belirdi ve bana bakarak gülümsedi. Bende doğal olarak korkmuş bir şekilde çığlık attım. Teyzem koşa koşa odama geldi ve ne olduğunu sordu. Teyzemin benim hakkımda kötü şeyler düşünmesini istemediğim için "kocaman örümcek yatağın altına girdi." diye teyzemi kandırmak geldi aklıma.Benim örümceklerden ne kadar korktuğumu bildiği için anlayış göstererek,"Yarın ilaç alır temizleriz." dedi. Sonra birlikte salona gidip film  izledik ama benim aklım hala o olayda kaldı. Acaba teyzeme söylemelimiydim? Yada ben kafayı mı yedim? Hiç bilmiyorum.Aslında o odaya bir daha girmek istemiyordum ama o gördüğüm şey neyse  girmek istese her odaya girer.Düşüncesiyle odama gidip yatmaya hazırlandım.Yarın hafta sonu tatiliydi ve Feride ile dolaşmaya çıkacaktık. Hemen yattım uyudum.

PARANOYAK AYLA 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin