Her zamanki gibi gine okuldayım. Feride anlamıştır diye düşünüyorum ki benimle 1 haftadır konuşmuyor.Mesafeliyiz aslında kimseyle konuşmuyormuş. Annesi 2 gün önce teyzemle konuşuyordu teyzem öyle söyledi. Onun annesi teyzemin yakın bir arkadaşı. Sürekli birbirleriyle konuşuyorlar.Feride çok durgun ve moralsiz bu aralar. Tek benimle değil okuldan da kimseyle konuşmuyor. Derslerde eskisi kadar katılmıyor. Feride normalde çok çalışkandır ama kesin canını sıkan birşeyler var.Ben kara kara Feride'yi düşünürken yanıma Rümeysa ve Özge geldi.Birlikte bahçeye çıktık.Kantine falan gittik.Günüm onlarla geçti.Ama ne kadar arama mesafe de koysam Feride için endişeleniyorum.Başına bişey gelmesinden. O benim kaç yıllık arkadaşım ve o benim tüm zor zamanımda yanımda oldu. Ben şimdi onu bu zor zamanında yanlız bırakmamalıydım.Özge ve Rümeysa 'nın yanından ayrılarak sınıfa Feride'nin yanına gittim. Ona bişey mi oldu diye sorduğumda ise yanlışlıkla üvey annesiyle konuşurken bana ablasının ölümünden bahsettigini söyledi. Bana bunları söylerken hüngür hüngür ağlıyordu. Aslında biraz sinirlendim,ama bi okadarda korktum.Artık birilerine söylemesi gerekiyordu. Ya o söyleyecek ya ben söyleyeceğim başka bir oluru yoktu bunun.Ama Feride'ye laf anlatılırmı? Çok korkuyor üvey annesinden acaba ablasını hangi yolla öldürdü?Sormayı düşündüm ama bu kadar korku yeterliydi. Eve gitmek için durakta otobüs bekliyordum. Ama kafam o kadar dalgındı ki. Otobüsün geçtiğini bile görmemiştim. Bir sonraki otobüsü beklemek istemiyordum,yürümeye karar verdim ama aklımda birsürü şey vardı. Feride'nin üvey annesi,aynada gördüğüm kadın kafam allak bullak bir şekilde eve gidiyordum. Eve yakın bir sokaktaydım ama sanki birisi arkamdan geliyordu. Beni takip edip etmediğini anlamak için yönümü değiştirip başka bir sokağa girdim ama oda aynı yönden geliyordu kafamı çevirip baktığımda sanki bu kadını otobüs durağında görmüştüm. Yüzü tanıdık geldi. Eve yaklaştığımda teyzemi kapının önünde gördüm eve yeni gelmiş kapıyı açmaya çalışıyor gibiydi. Ama arkamdaki kadın teyzemi görünce ortadan kayboldu. Teyzemle eve çıkmak için asansöre bindik.Hemen Feride'nin bugün söylediklerini anlatmak istiyordum ama teyzemi telaşa sokmak istemiyordum. Yanlış yaptığımın farkındaydım üstelik kadının birinin beni takip ettiği halde. Ginede söylemedim çünkü Ferde'nin başıda belaya girecekti.
Teyzem akşam yemeğini hazırlarken Feride beni aradı. Hemen odama gidip Feride'ye otobüs durağında gördüğüm kadını anlattım. Açıkçası ben o kadının Feride'nin üvey annesiyle bir bağlantısı olduğunu düşünüyorum. Ama Feride üvey annesinin 2 haftalığına Antalya'ya ailesinin yanına gittiğini söylüyor. Belkide kadın iyi niyetli birisiydi ben bu aralar film gibi bir hayatın içinde olduğum için her şeyin altında bir kötülük arıyorum. Karnım kurt gibi aç olduğu için Feride ile görüşmemi sonlandırıp mutfağa gidip yemek masasına oturdum. Teyzem zaten herşeyi hazırlamış birlikte yemeğimizi yedik.
Teyzem yarın bir ameliyatı olduğu için geç geleceğini söyledi. Yarın yalnızım oh ne güzel. Teyzemin hiç tatili yok çünkü teyzem beyin cerrahı ve bu çok zor bir meslek.Teyzem bana bu yaşıma kadar bakmış. Hiçte evlenmemiş. Zaten çalışıyor ,evi var,parası var,arabası var. Kimseye ihtiyacı yok evlenmeyi düşünüyordu bir aralar ama evleneceği kişi beni istemeyebilir diye evlenmek istemiyor, teyzem genç güzel aslında onada üzülüyorum sürekli benimle ilgileniyor. Birisinin size bakmak zorunda olması size suçluluk duygusu veriyor . Okadar kötü bir duygu iki emin olun sanki siz onun hayatında bir engelsiniz ve onun hayatını yaşamasını engelliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANOYAK AYLA 1
TerrorAnne ve Babasını çok küçük yaşta kaybeden bir kız çocuğunun anlam veremediği korkunç yaşantısı...