Telefonumu sessize alıp uyumuştum.Kalktiğimda saatde baya geç olmuştu. Feride 3-4 defa aramış. Hemen arayıp hazırlanmaya başladığımı söyledim.Kararlaştırdığımız gibi tam 14:00 'da sahilin önünde buluşacaktık.Hemen kıyafetlerimi giyip yola çıktım. Ben sahilin önüne geldiğimde Feride daha gelmemişti.Biraz bekledikten sonra o da geldi.Yüzü çok asıktı ve sanki bir sorunu var,bana birşeyler anlatmaya çalışıyor gibiydi.Sahilde her zaman gittiğimiz bir kafe vardı Feride ile oraya gittik. Biraz oturup içecek falan içtik. Ama ginede bir derdi vardı anlatamadığı.Bir sorunu olup olmadığını sordum.Ablasının ölümüyle ilgili olduğunu söyledi. Ablasının kanser nedeniyle değilde bir cinayet sonrası öldüğünü ve bunu sadece üvey annesinin ve kendisinin bildiğini söyledi . Nasıl yani Feride bir suç ortağı falan mı? Iyice kafam karışmıştı. Ama Feride daha fazla uzatmadan üvey annesini ablasını öldürürken gördüğünü ve üvey annesinin bu olaydan kimseye bahsetmemesi konusunda Feride'yi uyardığını. Daha dogrusu annesinin başınada musallat olmakla tehtid ettiğini anlattı.Yaani annesini öldürmekle falan tehtid etmiş.Içimden ve sende bunu sakladın öyle mi?diye geçirdim.Ona bu olaydan birilerine bahsetmemiz gerektiğini söyledim. Ama itiraz etti ve annesinin başına bişey gelmesinden korktuğunu söyledi.Ama ben kararlıyım akşam bu olanları teyzeme anlatacağım. Çünkü bu büyük bir suç ve şimdi bende bu suça ortak oldum.Feride'ye o kadınla hala görüşüp görüşmediğini sorduğumda ise konuyu değiştirmeye çalıştı. Ama ben bunun farkındayım. Görüşüyorsun demi dedim."Ne yapsaydım nasıl oluyorsa bana bir şekilde ulaşıyor" dedi.Aslında Feride ile konuştuktan sonra benimde içime kurt düştü .Hemen teyzeme beni arayıp eve çağırması için kısa mesaj attım. Teyzem aradı ve Feride'ye gitmem gerektiğini teyzemin beni çağırdığını söyleyip hemen ordan uzaklaştım. Teyzem telaşla arayıp herşeyin yolunda olup olmadığını sordu.Otobüste olduğumu eve gelince anlatacağımı söyleyip kapattım. Eve gittiğimde herşeyi teyzeme bir bir anlattığımda bir daha Feride ile konuşmamı yasakladı. Sebebi de Feride'nin üvey annesiyle hala iletişim kurması. Eğer Feride üvey annesiyle konuşurken yanlışlıkla bana anlattıklarını azından kaçırırsa,üvey annesinin bana bişey yapmasından korkuyor.Teyzeme bu konuda hak veriyordum doğrusu.Olanları polise söyleme konusuna gelince ise,Teyzem aile arası olaylara karışmamamızı söylüyor. Yada Feride bana şaka falan yapıyor olabilir olarak düşünüyor. Ama ginede işini şansa bırakmamak için konusmam yasak.Teyzem ile birlikte moral olsun diye dışarıya yemek yemeğe gittik.Çok güzel bir yerdi.Teyzem böyle şeyler olduğu zaman beni kafa dağıtmak için dışarıya çıkartır. Baya gezip eğlendik. Eve geldiğimizde saat baya geçmişti çok yorulmuştum yattım uyudum.Aslında bakarsan bütün bi hafta böyle geçti.O gördüğüm şeye gelecek olursak da daha kimseye bu konuyla ilgili bişey söylemedim teyzem zaten psikolojiye veya yorgunluğa falan bağlıyor.O günden sonra onu bir daha görmedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANOYAK AYLA 1
TerrorAnne ve Babasını çok küçük yaşta kaybeden bir kız çocuğunun anlam veremediği korkunç yaşantısı...