C1

224 8 0
                                    

JIN pov

"Hyungg...aq penat.." Kata jimin smbil menutup mulutnya bila dia menguap pada jin.

"Ye aq tahu..kejap lagi kita dah boleh blik dorm dah" kata jin smbil mmbelai rmbut jimin.

"Jin kookie pon dah ngantuk la.." Kata jungkook smbil mngeselkn kepalanya pada jin.

"Tae pun.." Teahyung pout..ye la skarang ni dh pukul 1 pagi.kitaorang baru hbis shooting untuk mv baru kitaorng.Si yoon tu dah tidur dh dkat kerusi tu.si hoseok tu plak tngah skodeng ig crush kot..

"Wehh..jom kita blik kesian lak korang ni.." Kata namjoon setelah bincng hape tah ngn stuff2 tu..

"Mmng la nk blik xkn nk tidur sini lak..kau kejut kan c yoon tu..dah tidur mati tu.." Kataku dn namjoon pon pergi bngunkn c yoon tu..

"Haah!!sapa mati?!!" Kata taehyung dngn keadaan ngantuk dia.

"Bkn mati la alien!!" Aq ketuk pala taehyung.

"Jom blik dorm anak2!!" Aq tarik taehyung.Taehyung tarik jungkook. Jungkook tarik jimin.Dan kitaorang pon tunggu c namjoon,yoongi n hoseok datng.

Then smpai je rumah semua pengsan kat ruang tamu sekali dngan aq laa..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Another world


Vampire world

MARK pov

"Haah!!kau biar betul!!target mereka BTS!!" Jerit aq.yah aq dpat tahu yng target musuh skarang ni adalah BTS.Mereka ni x habis2 nk cari pasal dngan dunia manusia.

"Ye tuanku..berdasar apa yng spy kita dari dunia werewolf tu.."

Pahal c chanyeol ni..demam ke..ckap bahasa formal ni dah kenapa?selama ni ok je cakap x de plak ckp formal mcm ni

"Kau pehal ckp mcm tu..geli telinga aq dngar tau.." Kata aku pada sahabat aq dari kecil ni chanyeol.

"Fine...saja nk test ckap mcm tu..so mcm mna?kau nk hntar sape?aq dpat maklumat.. werewolf tu kata BTS semakin bnyak power yng meningkat dlm diri mereka...jdi ni kira mcm special kes la ngak.." Kata chanyeol smbil menghirup darah segar dlm gelas tu

"Ermm..sapa yng dh balik dari misi mngagalkn plan werewolf tu?" Tnya aku.well..aku bukn ingat semua..

"Hurmm..x silap aq la.Tina dah blik. Jina pon dah blik.hurmmm..ramaila jugak dah balik.." Ishh aq mcm nk lepuk pala budak ni.aik..budak ke??

"Cari la senarai yng dah blik..bengap la dia niee.." Aq ckp lepastu berjaln ke meja untuk minum skit tekak pulak cakap bnyak2.aq toleh untuk tngok muka dia...aik dah hilng.Tiba2..

"Haah!!aq dh dapat senarai yng x de kes sekarang ni!!"

Terkejut beruk aq tibe muncul kat belakang aq.dah la jerit belakng tlinga aq plak tu.

"Uishh..pkak aq nnti kau ni kan nk muncul pon agk2 la.."

"Sorry..hurm ni budak yng x de kes skarang ni" dia tunjuk kat aq senarai nama kat aq tpi aq x pndng.

"Bacakan la" then aq smbung menikmati darah yng dari tadi aq minum..

"Eishh kau ni tu la kecik2 x nk blajar mmbaca dah besar tua bangka..nk mnyusahkn aq plak" kau..boleh kau kutuk aq.

"Baca je la.x yah kutuk2 bgai aq mlas la nk baca" kataku dan smbung minum la guiss..

"Park jina,lee yoonji,jun woonju,reana,angela,kang tina,isabella and last in lina adik kau..." Mcm rap kau baca.Wait adik aq...hah!!ye x ye jugak budak tu baru blik dari jaga group dari malaysia apa tu name gruop dia..urmm..lantai 88..ehh bukn Floor88 ala sama je lantai juga..

"Uhhh...so kau nk hntar sapa ni aq nk g pnggil..kita kena cepat sbb BTS dh jadi sasaran utama diorang ni.."chanyeol mula nk bebel mcm nenek kebayan dari Ghostworld..

" Kau g pnggil lina sekarang..."sejurus kemudian maka hilang seekor vampire dari bilik ni...laju je kalau sruh pnggil lina...


TBC

BORAHAE 💜

dAnGeR (BTS)Where stories live. Discover now