Issız karanlık bir geceydi her zamankinden daha soğuktu. Evimden çok uzakta şehir merkezinin pis bir çıkmaz sokağında her zamanki gibi gölgelerin arasındaydım.
Biraz önce kokusundan dolayı etkilendiğim cılız bedenin boynundan başımı kaldırdığım da inanılmaz bir doyuma ulaşmıştım. Her zaman olduğundan daha fazla açlık hissediyorum bu gece ben de dolaşırken burnuma gelen taze kan kokusuna doğru çekilmiştim. Ben Natasha Mikaelson. 17 yaşında bir vampirim. Gündüzleri herkes gibi ailemin cici kızı ve lisemin en popüler öğrencisiyim ama geceleri londra sokaklarında kana susamış bir canavarım.
Evet bir canavar. Kendimi bu şekilde tanıtmakta bir problem görmüyorum gerçekleri saklayamam. Bu sokaklarda her gece wampir hızımda gezerek avlanıyorum ama şuana kadar hiç bir insanı öldürmedim. Her zaman temiz çalışırım karşımdaki bedene en az zararı verecek şekilde beslenirim ve eşsiz yeteneklerimle onları iyileştirip hafızasını silerim. Sonra da hayatıma devam ederim. Bu rutin 3 yıldır böyle devam ediyor.
Ama bu gece sanırım bir hata yapmıştım. Biraz önce kanını emdiğim genç kız bir anda kollarıma yıkılmıştı. Ona bakmak için başını eğdiğimde ağzımdan kızın yüzüne kendi kanları damlıyordu. Kızın rengi artık gri mor arası bir haldeydi. Ne yapmıştım ben!? Kızı... Bu kızı öldürmüş müydüm? Hayır olamaz ben birini öldüremem bunu nasıl yaparım? Şimdi bu bedeni nasıl saklayacağım?
Kızı kollarımdan düşürdüm içgüdüsel bir hareketle gökyüzüne baktım dolunay tüm parlaklığıyla üzerimdeydi bir süre donakaldım. Bütün bu açlığım ve kendimi kontrol edemememin sebebini düşüyordum ki vücudumda delicesine bir acı hissettim.
Dizlerimin üzerinde yere çöktüğümde ellerimle kafamı tutmaya başladım ağzımdan çok güçlü bir çığlık kaçtı. Sanki bütün kemiklerim kırılıyordu gibiydi. Ah 1 saniye gerçekten bütün kemiklerim kırılıyordu. Daha önce asla böle bir acı yaşamamıştım gözlerimin karardığını fark ettiğimde vücudumdaki gerilme ve çatırtı sesleri daha da artmıştı başımı gökyüzündeki kocaman aya çevirerek daha yüksek sesle çığlık attım ve o sırada içimde garip bir hırlama duydum. Sanki bir vahşi hayvandan gelen saldırı sesi gibiydi. Wampir gücüm ve dayanıklılığım bie bu acıya dayanmama yetmiyordu. Bana neler oluyordu böyle!? Daha sonda ise tüm bilincimi kaybettim.EVEEF ARKADAŞLAR YENİ BİR HİJSYEYLE KARŞINIZDAYIM ÇOK ÜMİTLİYİM BU HİKSYEDEN İNŞALLAH HAK ETTİĞİM VOTE VE YORUMLERİ ALIRIM HERKESİ ÇOK SEVİYORUM BAKALIM KIZIMIZIN BAŞINA NELER GELECEK.
NATASHANIN BAŞINA HELENLER HAKKINDA BİR FİKRİ OLAN VAR MI? VARSA YORUMLARDA GÖRMEK İSTERİM ÇOK TEŞEKKÜRLER ŞİMDİDEN ÖPÜYORUM SİZİİİ 💕💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ WAMPİRİN UYANIŞI
FantasyNatasha her genç kız gibi bir hayat sürüyordu. Koruyucu ailesinin yanında herkes gibi yaşıyordu. Ama onun bir sırrı vardı... 😈 O kana susamış bir wampirdi ve ailesi de dahil bunu herkesden saklıyordu. 🦇🦇🦇 ....... Ama hayatın ona bir...