"Hikss...hikss..."
Kedengaran suara tangisan bergema didalam bilik practice room itu.
Seorang remaja lelaki kelihatan sedang memujuk remaja lelaki yang sedang menangis tersedu-sedu.
"Yahh...Jeongin dah lah tak payah lah over sangat nangis.."kata seorang lelaki bernama Changbin.
"Changbin hyung ni biar jelah! halahhh..."balas seorang lelaki yang sedang memujuk remaja lelaki bernama Jeongin itu untuk berhenti menangis.Dia ialah Seungmin.
Manakala lima orang lelaki yang sedang duduk berhampiran mereka bertiga hanya memandang sahaja tidak berbuat apa2.
"Chanie hyung betul ke apa yang hyung cerita ni?"tanya seorang lelaki iaitu Hyunjin.
"Haah...betul ke?" tanya pula seorang lelaki yang bernama han jisung.
"Sebagaimana yang kamu semua dengar tentang cerita hyung itu.....terpulanglah kamu nak percaya ke tidak....hyung tak kisah"kata bangchan sambil tersenyum pada tujuh orang remaja lelaki dihadapannya.Senyuman yang sangat manis.
"Hm....korang sudah-sudahlah tu feeling sedih emotional menggunung ni...... makanan yang kita pesan tadi dah sampai jomlah makan!"ajak minho.Kesemuanya terus menuju ke arah minho yang sedang memegang makanan.
"Yuhuuuuuu makan!!"
"Weyh aku nak kepak ayam tu!"
"Takleh aku dah ambik....bluekkk hahahahaha"
Didalam keriuhan mereka itu....bangchan ahli yang tertua didalam kumpulannya iaitu STRAYKIDS hanya memandang mereka bertujuh dengan tersenyum manis.
Minho ahli kedua Straykids, melihat bangchan yang hanya duduk jauh dari mereka terus berjalan kearahnya.
"Hyung? Jomlah makan nanti habis semua makanan tu.....diorang tu dah lah makan tak ingat orang...."kata minho pada ketua straykids itu Bangchan.
Namun bangchan tidak bersuara sebaliknya dia hanya tersenyum pada minho.
"Hyung....janganlah macam ni diorang kat atas sana tu mesti sedih tengok hyung macam ni.....hyung kena kuat dah jom makan...."kat minho sambil menarik tangan bangchan.
"Arraseo minho shiii..."balas bangchan pada minho dan mereka berdua terus sertai ahli straykids yang sedang menikmati makanan.
Kisah hidupnya sangat perit....namun dia kuat untuk menghadapi kesemua kesakitan itu.Walaupun telah berjumpa dengan ahli keluarga mereka....Bangchan masih lagi merasa bersalah dan kesal tidak dapat menyelamatkan mereka.
Namun mungkin itu semua adalah takdir didalam kisah hidupnya.....
End
Random tag❤
YOU ARE READING
My Sad Stories~ Bangchan✔
FanficKisah hidupnya menyedihkan namun dia tetap kuat menghadapinya..... Pelbagai cabaran yang perlu dilalui didalam hidupnya... Dia BANGCHAN..... ☆COMPLETE☆