Yatakta kıpırdanmaya başladığımda gözlerimi araladım. Aralamamla güneş ışınları gözüme çarpıyodu . Sen niye geceden kapatmıyosun ki zatenşu perdeyi . Off deyip kalktım, zeynebi uyandırmaya gittim .
" Zeynoo kalk hadi Berna abla çağırmıştı dün kahvaltıya" dürtmemle huysuzca kıpardandı. Gözlerini yarım açıp güldü ve dil çıkardı .
" O dilinii ... Keserim , kalk "
" Tamam tamam kalktım " deyip ayağa dikildi ama uyku sersemliğiyle geri yatağa düştü . Ben kahkalarla gülerken elimden tutup yatağa çekti . Bu sefer o güldü.
" Pisliiksin " deyip kalktım ve hazırlanmaya gittim .
Öykünün elbisesi
Zeynep'in elbisesi
"De hayde "
...
" Oyy kuzularım benim hoşgeldiniz" deyip kollarını açtı bizde gülerek sarıldık.
" Ooo Berna sultan döktürmüşsün yine" zeynebi onaylayan mırıltılar çıkardım. Masa çok enfes görünüyordu gerçekten.
" Yiyin yiyin çubuk gibisin zaten, oturun bende çayları doldurayım".
🌿🌿🌿
Bankta oturmuş güneşin batışını seyrediyordum. Zeynep' e doğru döndüğümde dalgın bir şekilde önüne baktığını gördüm . Koluna dokunmamla bana baktı .
"Zeyno iyi misin ?"
" Mert aradı bugün ama açmadım"
" Neden açmadın?"
" Ne demek neden açmadın açamadım hem açsaydım nolucaktı ki "
" Konuşmuş olacaktınız" göz kırptım oda göz devirdi.
" Ya zeynep gel seninle bi oyun oynayalım . Mert seni kankası olarak mı görüyo o zaman sende kankasıymış gibi davran "
" Öykü sen ciddi misin ben burda o yüzden üzülüyorum zaten "