.
.
"Tp min hyu.. Maaf.. Darjat kamu and kami brbeza.. Hbgan kamu and taehyung tkkn brjaya jdi.. Sy nk minta tlg kamu, terus brsama dgn taehyung, biarkn dia terus brjaya and smpai masanya nnti, bila kami dh jmpa pmpuan yg sesuai dgn taehyung, tinggalkn dia.."ayat mrs.kim umpama halilintar yg memanah hati min hyu...
"Tinggalkn?? "Min hyu speechless..
"Ye min hyu.. Slama nie, sy sndiri tk thu mcm mne nk ubh taehyung, tp bila dgn kamu, taehyung brubh.. Dgar mcm selfish tp maaf min hyu, sy nk yg trbaik utk taehyung.. Nie cheque utk awk, anggap la nie pghrgaan utk awk sbb tlg taehyung jdi org yg brguna.."mrs.kim hulurkn cheque pd min hyu..
"Sy sgaja tk tuliskn jumlahnya, kamu tulis la jumlah yg kamu nk..."tmbh mrs.kim.. Mata min hyu brkaca.. Dia rasa sakit sgt...
"Maafkn sy... Sy tk prlukn cheque nie.. Terima kasih bnyk.."min hyu rasa trhina... Dia brdiri and tunduk hormat..
"Min hyu.. Tggu.."
"Sy rasa maruah sy dipijak, puan cuba beli sy dgn cheque nie?? Brsama dgn dia and tggalkn dia lpas dia brjaya??? Puan ingat sy nie apa??!! Sy tk nk dgar apa2 lg, terima kasih..."min hyu kluar dari rumah kluarga kim.. Hati dia rasa sgt perit.. Mcm tu skali kluarga taehyung hina dia..
"Mmg aku org miskin.. Tp knapa, knapa smua org kaya rasa duit boleh beli segalanya.. Knapa???!!! "Min hyu ckp sndiri.. Dia rasa nk mrh..
×
×
🌹 BUTIK PERKAHWINAN 🌹
.Sora tk thu baju yg dia pakai nie ssuai ke tk dgn dia.. Phone sora brbunyi..
"Helo..."
"Helo buah hati sy.. Hari nie fitting baju kedua kn? Mcm mne?? "Suara jimin buat sora snyum...
"Hurm ok kot.."
"Knapa nie?? "Jimin thu ade yg tk kne dgn intonasi sora..
"Maaf.. Sy stress sbb sy tk thu mcm mne baju sy, sy tk thu sy nmpk cntik atau tk.."suara sora tk happy..
"Syg.. Awk pkai apa pun, awk tetap cntik dimata sy.. Awk tuan puteri sy..YOU ARE MY EVERYTHING sora.."jimin snyum sndiri...
"Baik my future husband... Ok la, sy nk tukar baju.."
"Ok.. Take care.."jimin matikn call.. Sora mgeluh, skali pun jimin tk prnah ckp i love you.. Lpas selesai fitting baju, sora plan nk balik company..
"Oppsss sorry2.."ade org trlanggar sora, coffee tumpah kne bju sora...
"Maaf.. Sy tk sgaja.."sora dongak and dia trkejut tgok photographer tu..
"Awk nie, photographer tu kn?? "Sora pndang seongwu.. Seongwu angguk..
"Owh aah la.. Patut la mcm prnah nmpk, awk ni yg kat sungai han kn??"seongwu snyum...
"Sy la tu.."
"Maaf.. Abs kotor bju awk...nama awk??"
"Sora.. Tk apa, sy boleh balik tukar baju.."
"Eh tk.. Sy akn belikn awk baju baru.. Jom.."
"Huh?? Apa pulak.. Tk payah.."
"Tlg la sora, hari tu sy ambil gmbar tnpa izin, hari nie sy kotorkn bju awk.. Bg sy peluang utk belikn bju utk awk tu je.."seongwu rasa brsalah.. Sora angguk.. Dorg jalan seiring ke kdai baju.. Dia tk prasan org ambk gmbar dia pun...
.
.
.
Sinb minum coffee dgn hwe ji...
YOU ARE READING
You Are My Everything
RomanceKang Sora, besarkn dua org adik pmpuan, dia ada appa tp appa nya kaki judi dan mabuk.. dia lindungi adik2 nya sjak kematian eomma dia, ketika itu dia baru berusia 15 tahun.. dia korbankn mcm2 utk adik2 nya spaya hdup dgn baik.. . . . "Eomma... Maaf...