.
..
."Maaf cik.. Nk jmpa siapa?? "Puan ha pnjaga yayasan tu brtnya..
"Cik Hea.. Awk buat apa at sini?? "Jungkook trkejut tgok hea ada at Yayasan tu..
"Eh.. Awk... Awk jungkook kn?? Owner cafe.. JH Cafe.. Kn??"jungkook angguk...
"Awk buat apa at sini??"
"Sy trjumpa yayasan yg nama sama dgn sy sbb tu sy dtg tgok je.."hea snyum..
"Jungkook..."so min trkejut tgok hea brdiri sblah jungkook...
"Hea???!! Oh my god!!!"so min terus peluk hea... Hea trkejut, dia nk bls pelukan tu tp, dia tk boleh, dia tk nk jungkook syak...
"Noona.. Noona.."jungkook tarik so min..
"Knapa jungkook?? Hea nie.."so min pelik, hea tunduk hormat..
"Noona, nie ms.Lee Hea.. Muka and nama sama, tp dia bukn hea.."jungkook bgthu so min..
"Mwo???!!! Owh.. Maafkn sy, sy ingatkn awk org yg saya knal.."so min tunduk hormat...
"Tk apa.. Sy phm..."hea snyum... Soobin lari at hea...
"Noona.. Noona.."soobin dh boleh brckp dh 4 tahun kn umur dia.. Hea terus dukung soobin..
"Binnie.. Kiyowo.. Binnie dh besar.."hea cium soobin.. Jungkook trdiam tgok aksi hea dgn soobin.. Hea trsedar, apa yg dia dh buat.. Hea terus letak soobin... Hea kluarkn cklat dlm bag dia and bg at soobin, cklat yg dari dulu dia bg soobin..
"Maaf.."hea tunduk hormat and cpat2 kluar..
"Kookie, noona yakin tu kang hea.. Prgi kejar dia.. Jgn lpaskn dia.."jungkook trgamam sbnarnya, dia terus lari kluar kejar hea...
"Lee Hea!"
Hea terus berjalan tanpa menoleh. 'Tak Hea, kau tak boleh. Belum masanya lagi.'
Jungkook berlari sekuat hati dan menarik Hea. Hea terkejut. Jungkook menarik Hea kedalam pelukannya.
"Atau sebenarnya, Kang Hea."
"Lepaskan sayalah!" Hea bergelut cuba melepaskan diri daripada pelukan kuat Jungkook.
"Tell me Hea, kenapa awak buat saya mcm ni.. saya terlalu rindukan awak.." Jungkook menangis dibahu Hea.
Hea terkedu. Dia tak mampu nak lepaskan diri daripada Jungkook. Jungkook dah pun tahu siapa diri dia.
"Maafkan saya Hea.. kalau ini punca daripada saya." Jungkook menangis teresak2. Jungkook yakin inilah Hea yang dia kenal dulu. Inilah Hea yang dia sangat cintakan dulu.
"Jungkook.. bagi saya masa. tolong jangan bagitahu sesiapa. Saya perlu selesaikan sesuatu, dan saya minta awak tunggu saya, boleh awak buat macam tu?" Hea mengusap belakang Jungkook.Jungkook meleraikan pelukan.
"Saya akan tunggu awak. Maafkan saya.."Hea menyentuh pipi Jungkook lembut.
"Saya minta awak faham saya Jungkook.. and kali ini, percayakan saya." kata-kata yang susah untuk Hea ungkapkan. Air mata Hea mengalir... Jungkook angguk.. hea masuk dlm kreta dia.. Jungkook hnya mmpu tgok kreta tu brgerak laju tggalkn yayasan tu..
.
.
.🌷 SKIP 🌷
.Min hyu trkejut bila mrs.kim call dia ajak jmpa.. Dorg set temujanji kat cafe.. Min hyu sngaja minta org dalam dia, buat taehyung pergi cafe yg sama.. Plan dorg dh hmpir brjaya.. Min hyu nk bls dndam utk maruah dia plak..
YOU ARE READING
You Are My Everything
RomanceKang Sora, besarkn dua org adik pmpuan, dia ada appa tp appa nya kaki judi dan mabuk.. dia lindungi adik2 nya sjak kematian eomma dia, ketika itu dia baru berusia 15 tahun.. dia korbankn mcm2 utk adik2 nya spaya hdup dgn baik.. . . . "Eomma... Maaf...