Jeremy: au moje hlava kde to sem na co si naposledy co jsi pamatují tak sem došel do té jeho laboratoře a potom mě něco uhodilo do hlavy a určitě to byl Mr.meat tu jeho palici si dost dobře pamatují když sem ji vyděl na živo. No musím se ted hlavně schopít a posbírat svoje věci. Je celkem podivné že my je nesebral když mam ve svém batohu no budu za to rád že my to nechal no a kde to sem moc to tu nepoznavam no tak to by bylo ted budu muset vymyslet jak se dostanu s teto celí no je to celkem pevné zabezpečí tak to snadno neprorazím no nic není nemožné bude se muset o to pokusit takže raz dva tři ehm stale nic. tak znová Po 30 minutám později: Jeremy: tak nakonec všechno vyšlo sem na svobodě skvěli no tak všechno mám a tak se vydám k té laboratoři všechno tam na fotím a pujdu do auta budu si muset odpočinout dost sem s toho zmožení jak mě mr.meat zničil no ted už to tu poznávám za štěstí zde sem byl prvé no zatím se my daři no a pravě přicházím mezí třemi cestami. a ja se vydám tou kterou sem šel prvé no tak nebudu na dále na nic čekat a tentokrát mě nic nepřekazí. No zda se že všechno je tak jak sem to tu nechal tak mužu stopit dal do laboratoře a ted du odkryt to tajemství jak sem si slibil no samí lektvar kde se dá. Ten chlap je celkem podivní než sem si myslel no tak ted mě nic nepřekvapí a tak ted on ma tady i kotel podivnou tekutinou zda se že už vím co už chtěl amelie dělat a na co ji potřeboval. To je zlé zde sou i zápisy takže už všechno vím on chtěl stvořit monstrum no to musím překazit musím se dostat na svobodu Po několika minutách později: Jeremy: to si ze mně děláš srandu to nemůže byt pravda on má obři na doby do kterých zavírá nevine lidi a děla na nich pokusy proti jejich vůlí. To vysvětluje jenom jedno ten mazlíček který mě na Hanel byl člověk než něho udělal Mr.meat prase a ten změněni člověk má pomět v čudu zda se že si to nastole v dokumentech poznamenává a jak to tak čtu přeměna je trvala. Jeremy tak si vezmu to se bude nejvíce hodit pro policie.
YOU ARE READING
Mr.meat 2 a jak to bylo dal
HorrorDneska vás chci přivítat u druhého dílu Mr.meat tuto serie sem plánoval na více dílu protože sem měl pro první serie velké plány doufám že to pochopi té a přejí vám přejemnou zábavu