Kapitola 11 Odpočinek a cesta blíže domovu

6 1 0
                                    

Jeremy: Tak jak sem říkal společně s amelie sem dojel  k Adamovi a potom nasledovalo dojemné sled-ani mě se celkem nechtělo na nic čekat a tak sem se vydal na cestu. Všechno dokončit  dojel sem na misto. A pronikl sem dovnitř toho domu posbíral sem veškeré věci Maikl: a jaké věci na co sté je potřeboval Jeremy: na to abych se dostál do tajné mistnosti které sem si šiml na začátku. Pardon že vám do toho skáču ale něco sem vám popsal abych nepovídal moc dlouho už chci jet domu. Maikl: tak tedy dobrá já si to všechno od fotím a tady sem s vámi skončil už muže-té jet domu děkují za vaši spoluprací Jeremy: taky vám děkují a já jedu domu jenom mám poslední dotaz co bude s tímto domem Maikl: to je celkem jednoduchý soou tu některé věci které budou rozprodané a vy  dostanete odškodné a také i Amelie dostanete je poštou abych vám to řekl přesně a co se stane z pozemkem ten se zdemoluje a vybuduje se něco lepšího nový dum který si někdo pořídí a cela tato minulost bude pohřbena navždy  A NINY už jet té domu už to tu potřebuji odfotit Jeremy: měj té zvedám kotvi jedu domu. 

Jeremy: Konečně moje cesta skončila ale předtím než odjedu domu bych se zastavil za Adamem a Amelie všechno bych jím pověděl . že to všechno dobře dopadlo no  všechno si na značím do GPS a tak je na čase si nastavit autopilota  a trochu si odpočinout sem s toho velmi unaveni a potřebuji se prospat  a na čerpat energie aspoň že jsem svoje auto. vybavil v letě se samýma možno těma  Po několika hodinách později: Jeremy: Konečně sem odpočinutí a zda se že sem zakotvil na dobrém mistě a zda se podle adresy sem blízko domu Adama a Amelie takže tam zajedu bude to pro ně nejlepší překvapení no zajedu tam a nadale budu pokračovat za chvíli tam budu.  

Mr.meat 2 a jak to bylo dalWhere stories live. Discover now