Jeremy: Tak fajn Adame de mé na to připravíme se de mé na to Adam: tak fajn dáme si do těla. Dost si mě inspiroval že nebudu dost i zahálet Jeremy: tak to sem nejvíce rád musíš zůstat kondici aby si byl připraven na jaké nebezpečí které nastane nebude to někdy lehké ale vždy dobrým plánem uspěješ nesmíš se vůbec zda vát Vždy se tvůj cíl objeví Adam: No to máš pravdu ale ted bych sem se soustředil na to abych trochu nabral nakou silu v sobě tak to trochu potrvá Jeremy: ale hlavně to nepřeháněj všeho moc někdy muže škodit Adam: neboj se budu v pohodě Jeremy: hele ještě chvíli bude posilovat a potom bych si šel něco dat brzo už bude večer tak si objednám opět nake jídlo sebou večer se my nebude ničím dělat Adam: máš celkem dobry nápad taky to tak udělám Jeremy: a mimochodem jak se ma Amelie po tom všem Adam: oni se bat nemusíš před 2 dna ma sem si sní i psal a má se dobře mam tě taky i pozdravovat od ni a také přijede až za dva měsíce mě to celkem nevadí Jeremy: hele až si sní budeš psat taky jí pozdravuj ale já to vidím že už sem docvičil pujdu si objednat jídlo Adam: tak rychle já sem myslel že si pořádně za cvičíme Jeremy: hele chtěl sem ale když se podíváš na hodiny tak už se den blíži ke konci a já mam plánu si doma pustit film Adam: tak to máš dobry plán já možná pujdu domu a zajdu do mé vířivky a možná i posekám travky už je dost zarostlí a aspoň to bude vypadat dobře Jeremy: ty se celkem nudíš když doma nemáš sestru Adam: hele tak to si nemyslím jenom se o dum starám a stejné mam plánu a měl sem ho renovovat. Trochu se mi nezdál od základu dokonce sem už zavolal sklenářovy aby už všechny okna vyměnil za nová. A možná i vymaluji fasádu i vevnitř Jeremy: pěkně já si du tedy objednat to jídlo a mohli by s mé na dále i něco probrat Adam: fajn tak de mé si tedy objednat a ještě si sedneme.
YOU ARE READING
Mr.meat 2 a jak to bylo dal
HorrorDneska vás chci přivítat u druhého dílu Mr.meat tuto serie sem plánoval na více dílu protože sem měl pro první serie velké plány doufám že to pochopi té a přejí vám přejemnou zábavu