Jeremy: Tak konečně mam to jídlo připravene tak si du zajít pro to a klidu se najím. Tak dobrá jídlo už mam a zda se že my někdo píše tak doufám že to nebude na ký cizí člověk a tak to sem nečekal Adam mi napsal. Co potřebuje a není to až tak moc něco závažné co tak dobře čtu tak prý za mnou dojede na koupaliště tak to je skvěla zprava aspoň mužem soutěžit ve vodě a také sou tu i posilovací stroje. Takže si aspoň dáme do těla tak mu jenom odepíšu že budu ve vodě než dojde. Parada ted si pujdu uklidit svoje věci tam kde mají byt a pujdu se připravit a po případě se protáhnu bude to chvilku trvat ale výsledek bude skvěli. Po několika minutách později: Adam: Sem tady Jeremy takže co Dneska podnikneme Jeremy: Hele řekl sem si že když máme tak dobrý sluneční den muže mé plavat aby ses trochu protáhl a potom by s mé šly na skluzavku a tobogan aby s mé dostali rychlost no a na závěr by s mé si za posilovali Adam: aha takže sis to dobře promyslel Jeremy: no tak víš někdy musíš pořádně byt kondici Adam: tak de mé si zaplavat Jeremy: Ale doufám že my budeš stačit protože sem nejvíce skvěli Adam: ale jen se tolik nevytahuj neviděl si mně vůbec Jeremy: no tak uvidime jestli tvoje slova budou platná.
Vypravěč: Naši dva hrdinové se nejdříve protáhlí než se pustili do vody a potom nasledoval jejích velký závod kdo je nejlepší plavec soutěžili celkem přátelský a co myslíte byli oba dva stejný dobry plavci no a po několika minutách když si dali druhé kolo přešli na něco mnohem lepšího ale ted přišlo čas na z skluzavky a tobogany
Jeremy: Tak to by s mé měli Adame ted by s mé šli na něco lepšího na tu z skluzavku Adam: Hele já bych šel spíše nejdříve na tobogan a skluzavku bych si nechal na potom jako aby s mé se osvěžili před posílkou Jeremy: hele sem pro stejně nikdo není na toboganu tak máme to volné Adam: zda se že dostali hlad takže ted muže mé si tobogan nejvíce užit.
YOU ARE READING
Mr.meat 2 a jak to bylo dal
HorrorDneska vás chci přivítat u druhého dílu Mr.meat tuto serie sem plánoval na více dílu protože sem měl pro první serie velké plány doufám že to pochopi té a přejí vám přejemnou zábavu