/Kei/
,,Kluci, vstávejte! Jsme tady!" Probudil mě hrubý hlas Ryuuho otce. Pomalu sem otevřel oči, Až teď sem si všiml v jaké jsme pozici. Ležel jsem hlavou na jeho klíně a on byl hlavou opřený o okno. Hned jsem chytal červenou farbu. Otřepal se a zívl. Taky se už probudil. Jeho oči uviděli prvního mě. Na jeho tváři bylo viděl šok a lehce zčervenání. Bohužel nepřekonal mě červené rajče. ,,A-ahoj" Vykoktal sem. Díval se na mě bez mrknutí. Měl jsem chuť...chuť ho políbit. Hluboce jsem se díval do jeho krásně modrých očí. Začal se naklánět čím jsem zrudl ještě víc. Dalo se to ještě? Byl už skoro při mé tváři. Už už jak jsme byli blízko...zavřel jsem oči a čekal. Jeho rty jsem cítil na měm čele. Byli ale teplé...a příjemné. Jak se odtáhl, otevřel sem oči a polkl. Z lehu jsem si sedl a pak vyšel z auta. ,,Ryuu! Pomůžeš mi?" Přiběhla Shonia a tahala ho za rukáv do nového domu. Nezapoměl se na mě usmát stylem "pomoz mi" a pak mi zakýval. Nezůstal sem pozadu a taky začal pomáhat s těžším nábitkem.
/Ryuu/
Jak jsme tam byli v autě sami...měl jsem chuť ho hned políbil. Už od začátku našeho kamarádství sem nějak tušil, že je pro mě víc jak jen nejlepší kamarád.
Díval sem se mu do očí...a přehrával si všechno krásne, co jsme spolu zažili....Moje mysl se vypla. Koukal jsem stále na červenajíceho Keia. Byl teď fakt strašně boží. Nakláněl jsem se...zavřel oči a políbil ho na čelo...nedokázal sem ho políbit na rty...nechci kazit naše nejlepší kamarádství. Najednou si z mého klína sedl a vylezl z auta. Byl jsem sklamaný ale těšilo mě vidět ho červenat se. Miluju to na něm.
,,Ryuu! Pomůžeš mi?" Přiběhla ke mě Shonia a tahala mě za rukáv do nového domu. Když sem ale mizel ve dveřích, nezapoměl sem se usmál v stylu "pomoz mi prosím" bohužel už jsem byl v jejím novém pokoji.
ČTEŠ
Warrior cats
FantasyObyčejný kluk...nebyl jen tak obyčejný....skrýval v sobě velký potenciál o kterém nevěděl...v příběhu se bude setkávat s dalšími vyjmečnými lidmi jako je on... .... Ale čeká je velká cesta cez peklo.. o kterém žádny normální člověk neví.