/Kei/
Šli jsme ulicí, Ryuu před sebou držel mobil. Použil aplikaci aby nás to zavedlo k naší nové škole. Vyplatilo se to, byli jsme tu za deset minut. No já nemehlo, kdybych koukal na cestu a né na červenovláska, tak bych nenarazil do nějaké dívky před školou. ,,O-omlouvám se" Vyjekl jsem. Ona byla o dost menší než my dva. Měla šedé vlasy a jasně smaragdové oči Jen na mě nepříjemně koukla a odešla dovnitŕ. Partie postávali před školou a koukali na nás. Šeptali si. ,,Pojď" Řekl Ryuu a kráčel si to rovnou po schodech do školy. Bohužel nám zastoupil cestu kluk s drsnou tváři.
,,Hele kluci, máme nové pytle. Támhletoho můžete už nechat jít" Pokřupal si prsty na rukou. Já se podíval na kluka na kterého ten blbec ukazoval. ,,Jinak jsem Kimito" Dodal tvrdě fialovlásek. Ten kluk seděl na zemi. Krev na ústech. Měl zelený vlasy a taky zelený oči. Chladně a vražedné se koukal na útočníky.
,,Bohužel na vás teď nemáme čas, tak kdyby jste prosím uhl-" Ryuu nasadil milý ůsměv a chtěl ho obejít ale Kimito se nedal. Neuhl mu jen se provokatívně usmál. Každý zaujatě koukal. ,,Chtěl jsem být milej ale nejde to po dobrým...půjde to po zlým" Mykl Ryuu rameny. Nikdo nestihl ani mrknout a Ryuuho koleno trefilo silně Kimitovo břicho. Všem se zatajil dech. ,,Ryuu, stačilo mu to" Zatáhl jsem ho za rukáv. Fialovlásek vypadal moc šokovaně až si musel sednout na schody. Bolestně se chytil za břicho. Jeho dva poskoci k němu hned přišli a vzali ho kolem ramen. ,,Zrůdo, ještě se uvidíme" Plivl si na zem a odešli pryč. ,,Konečně" Oddechl si a na mě se jemně usmál. ,,Jd-" Nedořekl to a já mu skočil do řeči. ,,P-počkej" Rychlím krokem jsem byl u zelenovláska. Natáhl jsem se abych mu podal nápomocnou ruku. Trochu rozvažně jí přijal. ,,DÍK" Kňukl potichu. ,,Udělali jste tady velkej rozruch" Uchechtl se. ,,Co už, on si začal" Ryuu nafoukl naštvaně tvář. ,,Chápu, navenek roztomilej kluk zevnitř drsnej rebel" Bouchl ho do ramene. Trochu jsem náladou klesl...najednou začalo zvonit. ,,Vy jste tady vlastně noví že? Ukážu vám ředitelnu" Pokýval rukou aby jsme za ním šli. S Ryuum se na sebe usmějeme a jdeme za ním. Všichni byli ve tříde a hluk ustál. Slyšel jsem jen náš dech. Nakonec zastál při dveřích s nádpisem 'Ředitelna' dvakrát zaklepal a vešel s námi za zády. ,,Dobrý den" Pozdravili jsme sborově a on se postavil vedle nás. ,,Ryuu Syuntayi a Kei Yuxi...že?" Přikývli jsme. ,,Tady máte rozvrh hodin, jste ve třídě 1-A, po této hodině vás tady Sakrey provede po škole a ukáže vám co a jak, Doufám že se vám na škole bude líbit" Domluvil svůj velkej proslov. Sakrey jen zamával na rozloučenou. Nebudu to tady zdržovat. Prostě nám už teď řekl co a jak a že jsme s ním ve třídě. Vešli sme. ,,TAAAK se nám představte" Pobýdla nás docela mrzutá učitelka. ,,Jmenuju se Ryuu Syuntayi, přistěhoval jsem se sem až z Brooklynu. To je asi vše" Zadíval se na mě a spolužáci taky. ,,Jsem Kei Yuxi. Taky jsem z Brooklynu jinak nemám už taky co říct" Učitelka nás poslala si sednou. Museli jsme si ale oba dva sednou jinam. Já si sedl na volné místo k dívke kterou jsem před školou narazil a Ryuu si sedl k Sakreyovi.
ČTEŠ
Warrior cats
FantasyObyčejný kluk...nebyl jen tak obyčejný....skrýval v sobě velký potenciál o kterém nevěděl...v příběhu se bude setkávat s dalšími vyjmečnými lidmi jako je on... .... Ale čeká je velká cesta cez peklo.. o kterém žádny normální člověk neví.