5.Kapitola

14 3 4
                                    

/Ryuu/

Nevím proč, ale probudil sem se moc brzy. Jen tak ležím, objímam Keia okolo pasu a čekám kdy se probudí. Spí...vypadá tak sladce. Hltal jsem ho pohledem. Jeho nahá hruď se zvedala a klesala a stále dookola. Nějakým způsobem jsem byl červený.  Natáhl jsem se k jeho hrudi které jsem se dotkl. Neprobudil se. Prstem jsem přejížděl po břiše a fascinoval to. ,Huhmmmm" Zahmkal. Lekl jsem se a zavadil tak o jeho bradavku. Nahlas zastěnal..... chvíli  bylo ticho...ale neprobudil se. Oddychl jsem si. Ale ten stěn~ pomyslení na to, že podemnou hlasitě stěná mě strašně vzrušovalo. Můj menší problém se rysoval už i na mých kalhotkách.  Z představ mě vyrušil ale budík. Sedl jsem si a protáhl se. Dokonce i Kei se probouzel.  ,,Dobré ránko" Kňukl jsem potichu.  ,,D-dobré" Zakoktal. ,,Dneska je škola" Oba na sebe otráveně koukneme a pak vyprskneme smíchy. "Ty kterej to teď čteš....ten můj problém v kalhotkách  si necháme jen my dva pro sebe jo? Menší tajemství" Zlatovlásek na sebe natáhl oblečení, upravil se, udělal hygienu a už si to rádoval po schodech dolů. ,,Čekej na mě!" Křičel sem na celej dům pobaveně. Určitě měli mamky radost.

/Kei/

Udělal jsem nám snídani do školy,
Shonia a její táta už dávno byli pryč.  Dělám už jen mámam kávu a můžeme vyrazil. Jinak mě Ryuu celej čas pozorně pozoroval. Byl jsem z něj nervózní.  Najednou si hlavu položil na mé rameno. Volnou rukou jsem ho pohladil po tváři a kávu  zalil. ,,Jsi nejlepší ve vaření~ a děláni kávy~" zakňoural Ryuu a jakoby zapředl.  Položil sem je na stůl. ,,Můžeme jet?"  Oblékl si mikinu, boty, sebral si batoh a já udělal to co on.

Warrior catsKde žijí příběhy. Začni objevovat