𝐊𝐢𝐨𝐬 𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧...
𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐲 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐥𝐢𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲. 𝐈'𝐦 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝟐𝟓+ 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐈'𝐦 𝐬𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝟏𝟎 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐫𝐢𝐧𝐠𝐞. 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐧𝐨 𝐢𝐝𝐞𝐚 𝐡𝐨𝐰 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐞𝐰 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐭𝐭𝐩𝐚𝐝. 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐢𝐝𝐞𝐚𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐦.
𝐄𝐱𝐜𝐮𝐬𝐞 𝐌𝐞
𝐈 𝐚𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐭𝐞𝐞𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫 𝐈 𝐭𝐫𝐲 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐱 𝐦𝐲 𝐠𝐫𝐚𝐦𝐦𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐟 𝐢 𝐦𝐞𝐬𝐬 𝐮𝐩 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲. 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐞𝐰 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐭𝐭𝐩𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝟏𝟎 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐨𝐨𝐫𝐥𝐲 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐚 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩.
𝐒𝐮𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐮𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬. 𝐈𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤. 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐝𝐫𝐨𝐩 𝐚 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐭𝐭𝐩𝐚𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐢 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐦𝐲 𝐏𝐌'𝐬.
𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤𝐟𝐮𝐥
𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐞𝐬 @theangelcried @-urdivineangel
𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐚𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐚𝐲.
𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮. 𝐈 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐞𝐜𝐢𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐚'𝐥𝐥 𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐦𝐚𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝.
𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐮𝐫𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐝𝐨 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞
@𝐤𝐢𝐨𝐜𝐲𝐫 𝐚𝐬 𝐊𝐢𝐨 𝐂𝐲𝐫 | 𝟏𝟕 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐥𝐝 | 𝐓𝐢𝐤𝐓𝐨𝐤𝐞𝐫 | 𝐀𝐬𝐩𝐢𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐜𝐭𝐨𝐫 | 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐛𝐨𝐲 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐚𝐬 𝐚𝐧 𝐅 - 𝐁𝐨𝐲
"𝗜 𝗰𝗮𝗻'𝘁 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗲 𝗵𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝗶𝘁𝘂𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗮𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗶𝗻𝘀𝗮𝗻𝗲, 𝗜 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀𝗲"
@𝐡𝐢𝐦𝐲𝐧𝐚𝐦𝐞𝐢𝐬𝐚𝐥𝐥𝐢𝐲𝐚𝐡 𝐚𝐬 𝐂𝐡𝐥𝐨𝐞 𝐌𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 | 𝟏𝟕 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐥𝐝 | 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 | 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥 | 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐲
"𝗜 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗱𝗼 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗻 𝗮𝗰𝗰𝗶𝗱𝗲𝗻𝘁 𝗽𝗹𝗲𝗮𝘀𝗲 𝗳𝗼𝗿𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗺𝗲"
@𝐧𝐨𝐚𝐡𝐛𝐞𝐜𝐤 𝐚𝐬 𝐍𝐨𝐚𝐡 𝐌𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 | 𝟐𝟐 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐥𝐝 | 𝐂𝐡𝐥𝐨𝐞'𝐬 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 | 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐬𝐩𝐨𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 | 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐍𝐘
"𝗬𝗼𝘂 𝗯𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿 𝗳𝗶𝘅 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲𝗹𝗳, 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗻𝗼 𝗿𝗲𝗮𝘀𝗼𝗻 𝘁𝗼 𝗯𝗲𝗰𝗼𝗺𝗲 𝗮 𝗱𝗶𝘀𝗴𝗿𝗮𝗰𝗲"
@𝐧𝐚𝐢𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐯𝐨𝐫𝐚 𝐚𝐬 𝐂𝐚𝐬𝐞𝐲 | 𝟏𝟕 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐥𝐝 | 𝐩𝐨𝐩𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐠𝐢𝐫𝐥 | 𝐲𝐨𝐮𝐭𝐮𝐛𝐞𝐫 | 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐂𝐡𝐥𝐨𝐞 | 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐠𝐢𝐫𝐥
"𝗜𝘁'𝘀 𝗼𝗸𝗮𝘆 𝗜 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀𝗲 𝘄𝗲 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗴𝗲𝘁 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘁𝗼𝗴𝗲𝘁𝗵𝗲𝗿"
@𝐳𝐚𝐜𝐤𝐥𝐮𝐠𝐨_ 𝐚𝐬 𝐉𝐨𝐬𝐡 | 𝟏𝟕 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐥𝐝 | 𝐓𝐢𝐤𝐭𝐨𝐤𝐞𝐫 | 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚𝐥, 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐝𝐫𝐮𝐧𝐤 | 𝐡𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐬𝐢𝐝𝐞
"𝗬𝗼𝘂 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝗺𝗲 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗻𝘆𝘄𝗮𝘆"
@𝐢𝐦𝐠𝐫𝐢𝐟𝐟𝐢𝐧𝐣𝐨𝐡𝐧𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐋𝐢𝐚𝐦 | 𝟐𝟐 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐥𝐝 | 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 | 𝐜𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 | 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐬𝐭𝐞𝐫𝐞𝐨 𝐭𝐲𝐩𝐞𝐝 | 𝐦𝐚𝐲 𝐬𝐞𝐞𝐦 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐬𝐭
"𝗛𝗲 𝘀𝗲𝗲𝗺𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗴𝗿𝗲𝗮𝘁 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲𝗳𝘂𝗹 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁"
YOU ARE READING
Always There -- Kio Cyr Fan-fiction
Fanfiction'𝒊 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖' 𝒋𝒖𝒔𝒕 8 𝒍𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒉𝒖𝒎𝒂𝒏 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒃𝒆𝒈𝒔 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝘐𝘯 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘊𝘩𝘭𝘰𝘦 𝘔𝘪𝘭𝘭𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘒𝘪𝘰 𝘊𝘺𝘳 They love each other and she hopes it'll stay that way forever. An...