Düğüne son 1 gün

2.7K 46 2
                                    

Saat 06.00

Gözlerimi açtığımda saate baktım kuzey hayla mışıl mışıl uyuyodu saat daha çok erkendi ama rüyanın etkisiyle ben daha fazla uyuyamadım bugün çok işimiz vardı ama bi türlü uyuyamıyordum bende şu yer altı mafyasının kim olduğunu öğrenmek için bi kaç araştırma yapmaya başladım bilgisayardan falan araştırılacak bişi değil tabiki kimse bilmiyo onlara kuzeyin çalışma odasına gidip babamın verdiği dosyalara açıp biraz baktım gördüklerimle şok oldum bunlar çok acımasızdı cidden bi tanesi adamın gözlerini oyup birisinin evine göndermiş insanın midesi nasıl kaldırır böyle bişeyi anlamıyodum ama tabiki bunu neden yaptını bakınca normal karşıladım birisi benim aileme zarar vermeye kalksa hele ki sevdiğim birisine onu yaşatmazdım bende diğer üyelere de baktım hiçbirinin bize zararı yoktu olamazdı zaten ama onları birbirine düşürecek bi planım vardı ve onlar bize asla bize zarar veremiceklerdi.
Babam herkese haber vermişti benim de mafya olacağımdan hatta kuzeyle evleneceğimizde söylemiş.telefonuma mesaj gelmesiyle irkildim bu saatte kim mesaj yollamış olabilir ki
Gönderen numara:Gizli
-vay vay birilerinin canı mafyacılık oynamak istiyo demek bak küçüğüm senin gibileri çok gördük şimdi hepsi toprağın altında senin o güzel bedenine kıymak istemem açıkçası ama yine de sen bilirsin ...

Bu da kimdi beni resmen tehdit ediyordu ama ben tehditlerden asla korkmam bunu yazan kişi pişman olucak ,yer altı mafyası hakkında baya şeyler öğrendim toplantıya gittiğimde en azından bişiler bildiğimi göstermem gerekiyodu ne kadar güçlü olduğumu bilmeleri gerekiyodu yaşım küçük olduğu için beni ciddiye almamaları gerekmediğini görmeleri gerekiyor

Saat 09.00
Saate baktığımda 9'du kuzey hayla uyuyodu bende kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtim sonuçta yarın evleniyoduk ona güzel bi kahvaltı hazırladım ve yanına gittim yatakta yüzüstü uyuyodu bende sırtına çıkıp yanağınına bi öpücük bıraktım
-hadi uyan sevgilim
-bugünden sonra bana hadi uyan kocacım diceksin(diyip güldü)
-hımm aynen öyle ama şimdi kalkman lazım kahvaltı hazırladım bişiler yiyelim almamız gereken şeyler var hadi kalk
-tamam tamam kalktım küçüğüm

Kahvaltımızı yaptık ben üstümü giyinerken kuzey de duş aldı ben üstüme hemen siyah dar bi pantolon ince askılı bi crop giydim saçımıda dağınık bi topuz yaptım o sıra kuzey duştan çıktı yanağıma bi öpücük kondurdu bende makyaj masasına oturup yüzüme renk vermek için rimel ve her zamanki gibi kirazlı parlatıcımı sürdüm normalde makyajı hiç bi zaman sevmezdim ama arada yapmak iyi oluyodu genellikle krem falan sürerdim yurt dışından aldığım kremler sayesinde pek makyaj yapma gereği duymuyorum.

Kuzeyle beraber yeni evimize bi kaç şey aldık ev gayet güzel olmuştu kuzey zevkli biri gerçekten

Saat baya geç olmuştu kuzey beni eve bıraktı kaç gündür eve gelmiyodum yarın için heyecanlıydım bi o kadar da stresli yarın çağla bize gelicekti bide kuoför ve makyöz gelicekti her şeyi evde halletmek daha güvenli yer altı bizim evliliğimize engel olmaya çalışabilme ihtimali yüksekmiş babam demişti bende eve çağırdım.kendimi yatağıma attım ve odama baktım odamı özlicektim bu geceden sonra burada olmamak beni üzdü ama sevdiğim adamla olmak da beni çok mutlu ediyordu tabi gözlerimi kapattım yarın yorucu bi gün beni bekliyordu...

İLK AŞK(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin