Když Seksi odešla šla jsem na internet. A viděla jsem že letenky do Paříže se prodávají za poliviční cenu a už jsou jenom poslední 4. Šla jsem za mámou vše ji řekla.Máma souhlasila miluje Paříž. Super šla jsem to říct Axlovi. Máma šla obědnat letenky. A táta si šel zařídit dovolenou. Axl byl natěšený a chtěl vzít Seksi sebou. Už ji skoro volal když jsem mu řekla že jsou jenom 4 a začal nadávat že nikam nejede. V tom přišel táta a brečel.
"Co je tati?" řekla jsem.
"Nedali mi volno právě naopak musím pracovat dýl až do jedné ráno a to od šesti ráno prý si všichni volno vzali."odpověděl sklesle.
"Ale to neva pojedem jindy" řekla jsem a dala mu pusu.
"Dobrá zpráva máme letenky jupí" řekla máma když za náma došla.
"Pane bože co se děje?" řekla pak máma.
"Nemám dovolenou"řekl táta a vše ji řekl.
Máma byla smutná a i brečela a vtom přišel Axl že mu to neva a že proto může vzít Seksi sebou.
"To je pravda" všichni jsme souhlasili protože víme jak ji moc miluje.
Začali jsme si balit protože pozítří jedeme...
Rozloučili se s tátou a jeli za dvě hodiny tam máme být takže to na pohodu stíháme.
Na letišti
Na letišti byl hluk a taky krásný kluk.Už jsem říkala že miluju básničky?? Tak teď to víte :-) .
Opravdu tam byl hluk že nebylo slyšet ani óčko. Ani ta písnička co tam hrála jenom vím že se jmenuje Krewella- Alive. A to je mega boží písnička...
A ten kluk byl nádherný tmavší pleť a nádherné hnědé oči a tmavé černé vlasy měl krásnou postavu a odhad asi měl tak 20 let. Šla jsem k němu a pozdravila ho. On mě taky pozdravil a řekl mi že mám pěknou ségru. Myslel Seksi. A doprdele. Už si to k ní šil když jsem ho chytla za ruku a řekla že to není moje ségra ale bráchova přítelkyně. Zastavil se a představil se má ten nejhezčí úsměv a boží hlas a je skvělý. A co ještě jmenuje se Petr. Petr Bartoš. "Ahoj já sem Love Eisterová. Teda vlastně Kristýna Eisterová. Love je přezdívka." a usmála se. On hraje volleyball. Ten nejlepší sport na světě.... Je božský....