Y/N den
Sevgilimi takip ediyordum. Çünkü mesaj gelmişti. 'Şuan Mert seni başka bir kadınla ......... Otelinde aldatıyor.' takibi hemen ayaklandım. Yerimde duracağım, ben? Kimi kandırıyorsunuz? Neyse.Yolda aradım hem de tam 23 kez ama açmadı. O şerefsiz piçi elime geçirince biliyorum yapacağımı. Otele gittim. Arabayı boş bulduğum ilk yere hızlıca park ettim ve daldım otele. Resepsiyona sordum ki bu otelde bu isim için yer ayrılmıştı. Sinirlerim tepeme çıktı. Hemen asansöre bindim. Tam kapı kapanırken girdim. Birisi vardı. Telefonla konuşuyordu. Konuşma sırasında ne çok sevgilim dedi. Durup saymaya başladım resmen. Kapı açıldı.
Aynı anda senkronize bir şekilde haraket ettik. Şaşırıp birbirimize baktık. Devam ettik. Tam 1248 nolu odaya gireceğim sırada birilerini gördüm ve kapısını açık bulduğum bir odaya attım kendimi.
Ayak sesleri uzaklaşınca yerimden kalktım ve tam çıkacağım sırada az önce asansörde gördüğüm adam gözleri kapalı şarkı mırıldanırken üzerime düştü.
Daha yeni duştan çıkmış olacak ki üzerinde sadece belinin aşağısını örten bir havlu vardı. Yatakta üst üsteydik. Saçlarından akan su damlaları yüzümü ıslatıyordu. Ve siktiğimin lanet kapısı açıldı kafamı çeviremedim. Çünkü eğer kafamı çevirmeye kalksaydım dudaklarımız birbirine değecekti.Abimin o kulaklarımda yankılanan sesiyle kendime geldim. Bizim ilişkiye girdiğini zannedip evlenmemiz gerektiğini söyledi. Nah evlenirim daha adını bile bilmediğim bir adamla. Lan ikimizinde sevgilisi vardı ayrıca.
Ben bunları geçiştirmek için abimi onayladım ve Jimin'e göz kırptım. Hafifçe kafasını salladı. Abim ayrıldı. Ben 'ben hemen geleceğim lütfen bekle beni ' 'tamam' dedi. Ve direkt çıktım. Karşımızdaki odaya girdim. Ve Mert'i başka bir kadınla görmeyi beklerken Mert'in arkadaşı Emre'yi gördüm, bi kızla üst üste. 'özür dilerim' diyip hemen toz oldum.
Tekrar odaya geldiğimde Jimin üzerine birşeyler giymiş ve telefonla konuşuyordu. Tüm konuştuklarını anladım dil eğitimini iyi yerlerde almıştım. İspanyolca, Almanca, İngilizce ve İtalyanca gayet iyi seviyede biliyordum. Telefonu kapatınca kapının kapalı olduğuna baktım. Kapalıydı.
Gidip kollarımı beline doladım. Rol yapmıştık. Çünkü gerçek sevgililer bizdik. Çünkü gizli ajanız. Mert ve Jimin'in sevgilim dediği kız hepsi ajan. Abim bile bilmiyor. Sadece bilmesi gerekenler.
Beni kendine çevirdi. Gözlerime baktı. 'Y/N evlenecek miyiz ?' dedi. Ondan ayrıldım ve 'sanırım ben hala hazır değilim, özür dilerim.' alnıma bir öpücük kondurup sırıtarak devam etti 'onu benle yatmadan önce düşünecektin' dedi. Göğsünün az yukarısına hafifçe yumruk attım gülüp tekrar sarıldı.Kafamı omzuna dayamak bana kendimi iyi hissettiriyor. 'peki ya abin?' dedi. 'ya bilmiyorum ki ne bok yicez?' bana baktı. Küfürlü veya argo konuşmama kızardı ama kendisi küfür konusunda baya baya yaratıcıydı.
Dudaklarımı dümdüz hale getirip kafamı tekrar göğsüne yasladım. Saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı. 'ya bence biz gerçekten evlenelim yaa ne dersin?' dedi. 'hee oldu sonra beni becer dimi? Orda dur bakalım Jimin Efendi. Her şey sırayla düzgün şekilde olacak !' dedim. Sırıttı 'ama şey haberin olsun beni sap zanneden bütün kızlar kapıma dayanıyolar. (Sesini iyice kısıp kulağıma) şortla!' dedi. Bir tane daha yumruk attım aynı yere. Ama daha hızlı. İnledi. Tabiki bende fesatım yani. Kıkırdadım. Zaman böyle geçti.
......................İKİ SAAT SONRA .....................
Abimin yanındaydım ve onu ikna etmeye çalışıyorduk ama o tabiki buna izin vermedi. En sonunda bıkkın bir halde 'tamam abi evlenicem' dedim. Jimin hızla bana baktı, ağzı kulakların- daydı. Ona baktım ve göz kırptım. Yeni anlamıştı salak. Daha 22 yaşındayım ve asla evlenmem. Yani tabiki bir gün Jimin'le evleneceğiz ama o bu yıl değil.
Abim bizi yanlız bıraktı. 'aklıma bir fikir geldi. Sen yurtdışına gitmişsin gibi yap yani bize öyle haber ver sonra ortalıkta görülme. Bi nevi düğünden kaçtın. Tamam mı? Ama bana bak Jimin eğer o süre zarfında çapkınlık yaparsan o kafanı kopartırım anladın mı beni?' ' ay benim kıskanç sevgilim neler dermiş' dedi. Ciddileştim. Hafif öksürdü. 'tamam ama bence abin anlayabilir. Ne dersin? ' dedi. ' aman boşver inanması gerekmez sen sadece ortalıktan kaybol ve hattını çıkart. ' 'emredersiniz gelecekteki çocuklarımın annesi' dedi. İddialıydı.
'Jimin kaç çocuğun olsun istiyorsun?' dedim. Sırıttı. ' bilmem bir 5-6 tane falan.' aniden ellerimi kasıklarıma götürüp 'ya banane izin vermiyorum ki benimle yapmana!' dedim kahkaha attı. 'Kiminle yapıyım istersin' dedi. Ayağa kalktım 'bana bak ne dedim ben sana çapkınlık yok bunu düşüncem belki iki defa falan olur!'
(FAİL ÇÜNKÜ HAFTADA 2-3 KEZ BAZEN HER GÜN YAPACAKLAR. BEN OLSAM BENDE YAPARIM YANİİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Love
FanfictionSmut+Küfür=Hard Love... Anlayanlar anladı beğenmiyorsanız siktirin.