(BÖLÜM V)

55 2 17
                                    

Yoon-gi'den
"Abiiiii abiiiiii nerdesinn?" Mi Cha bana sesleniyordu. Uyuma numarası yapmalı mıyım diye düşündüm de fikirden vazgeçmem gerekti çünkü beni bulmuştu bile.

Çalışma odasındaki koltuktan kalktığımda yanımda Min Seo'nun olduğunu gördüm. Yüzüme yayılan gülümsemenin farkına varıp sildim.

Telefonuma sesli bir şekilde bildirim doldu. Mi Cha ile bakıştık. Günlerdir bunu bekliyordu belki Jimin'den bir haber gelir falan diye.

Okuduğum mesajla şok oldum. Ağzımı açıp kaşlarımı kaldırdım ve ilk Mi Cha'ya ardından Min Seo'ya baktım.

Ardından telefonu Mi Cha'ya çevirdim. Gözünden akan yaşlarla aniden odadan çıktı ve arabaya bindi. Sesinden anladığım kadarıyla gaza çok sert yüklenmişti.

Mi Cha'dan

Okuduklarım karşısında sakin durmam beklenemezdi. Şirkette Jimin'in beni beklediğine dair bi mesaj fazla şüpheli..

Şirkete varmam uzun sürmedi. Hemen Jimin'in odasına daldım. Kapıyı kapatmamla yıkılmam bir oldu. Jimin beni başka bir kadınla aldatıyordu. Ay şaka şaka hele öyle bir şey yapsın sikerim belasını.

Karşımda kanlı canlı sevdiğim adam duruyordu. O mükemmel gülüşünü gözler önüne sunduğunda koşarak yapıştım dudaklarına. Anında araladığı dudakları, yüzümün gerilmesine öpüşürken ne kadar mükemmel gülünebilirse o gülümsemeyi suratıma taktım ve bacaklarımı beline doladım. Anında elleri arsızca kalçama yerleşti.

Yüzüm iyice gerilmişti ki dudaklarımın arasından bi inleme kaçmıştı. Elleri vücüdumda dolanırken sertçe sıkmıştı kalçamı.

Ellerim boynunda ve ensesinde gezinirken tırnaklarımı geçirdim. O kadar sessiz ve mükemmel inledi ki o an daha fazlasını istediğime karar verdim.

Durdurdum. "Jimin niye böyle yaptın?" dedim sessizce. "Benliğimi onlara unutturmam gerekiyordu. Ve ancak böyle kaçabildim" şaşırdım. Ağzından ilk defa görevden kaçmak ile ilgili birşey duydum.

"Ah dur olayı tamamıyla anlatıyım ama önce bir şey demem lazım (kafamı salladım ve gözlerine baktım) ya şey Mi Cha acabaaa diyorum kii benimle evlensen?"

Normalde asla kabul etmeyeceğim bu fikir oldukça cazip gelmişti bana. Kafamı salladım, aşağı yukarı.

"Oha amk cidden mi?" Kafamı salladım tekrar. "Yuh çüş doğru duydum dimi? Bi dakka ama seks?"

Salağın tek düşündüğü buydu. "Tamam ne zaman istersen." Elini anlıma götürdü ve "Ateşin mi var senin? Ne dediğinin farkındasın dimi?" "Evet Jimin farkındayım. Şimdi noldu onu anlat" kafasıyla beni onayladı.

"Şimdi ben gittim bunlarla tanıştım ve konuştuk falan. Daha sonra benim ajan olmamdan şüphelendiler bende dedimki beni bir hafta kadar bekleyin daha sahte kimlik çıkartmamıştık. Onlar neden diyince de sanırım işler uzun sürecek ben eşimide alıyım yanıma. Onlar onayladılar ama şüpheci yaklaşıyorlardı. Böyle işte size o mesajın atılmasının sebebi beni bir an herkes ölü sandı. Uçağım düştü bu ölenlerden biri bana benziyormuş ve işte haberler hızlı yayıldı. Özür dilerim bebeğim."

"Yani şimdi beraber göreve mi gideceğiz? Mk çok iyi!" "Mi Chaa ben ne dedim sana?" "Ya sanki sen hiç etmiyorsun?" Derin bi off çekti. (O nasıl oluyor bende bilmiyorum lslspsizğçaz)

Saçlarımın arasına bıraktığı öpücük ile beraber sıraladığı kelimeler zihnimde canlandı ve sevinmeme sebep oldu: "ah söylemem gereken birşey var Min Seo, o benim kardeşim. Bide Suga hyung ve Min Seo'da bizimle gelecek"

Zaten bellerine dolamış olduğun kollarımı sıkılaştırdım. "Mükemmel bir balayı fırsatı, ne dersin?" Gülerek söylediği şey benide gülümsetti "manzara karşısında diyorsun güzelmiş sevdim bunu"

"Gitmeden önce evleneceğiz sonra hep birlikte V.I.P. ile uçacağız bebeğim"
"Uçur beni bebeğim" elleri belimden kalçama indi "bana uyar" dedi ve sıkıp bıraktı.

Suga'dan

Aldığımız haber ile öğrenmiştim Min Seo ile Jimin'in kardeş olduğunu apar topar gittik şirkete odaya dalınca bizimkiler gayet güzel sarılmış duruyorlardı. Öksürdüm. Bu anın içine etmeseydim olmazdı yani KKK.

Ayrılmadan döndüler bize. Yan yana oturdular bizde öyle, Mi Cha'nın elleri hala onun beline dolanıktı.

Planı öğrenince onayladım. Ve kızların büyük ısrarı sonucu mağaza gitmeye karar verdik. Aldığımız onlarca kıyafet arasında Mi Cha'nın aldıklarına göz gezdirmeden edemedim. (Ne aldı acep zosöpzçs tabi balayı yakın)

Terbiyesiz gitmiş bir sürü transparan gecelik gömlek şort pantolon ne varsa toplamış. Jimin'e kolay gelsin diye düşünürken kabinden çıkan Min Seo'da takıldı gözüm. Yutkunmama sebep olan üçüncü kızdı. Zaten biri ölen sevgilim diğeride Mi Cha'ydı.

Tamam kabul ediyorum çok güzel, fazla güzel yani ama etrafta sadece ben yokum aq

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tamam kabul ediyorum çok güzel, fazla güzel yani ama etrafta sadece ben yokum aq.

Mavi saçlarına geçirdiği siyah üzerinde tam önünde kırmızı bir üçgen bulunan capini kafasından çıkarıp bana taktı. Gülümsedim fakat sonra gözüme kestirdiğim beyaz üzerinde 'hate' yazan capi elime alıp kafasına taktım. "Ahh beğendim bunu".

Hard Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin