(Bölüm VI)

37 1 0
                                    

Arkadaşlar büyük ihtimalle hesabı kapatmayı düşünüyorum ama bir yandan verdiğim onca emek boşa gitsin istemiyorum. Aile içinde yaşadığımız bi olaydan sonra eğer Wattpad kullandığımı anlarlarsa fena olur içinden asla çıkmayacağım bi hal alır. Sanırım kendime temiz bi sayfa açıcam ama eğer hesabı kapatırsam (onun henüz bundan haberi yok ama olsun) parklakk bu hesaptan bi ihtimal açacağım hesabı duyururum.. İyi okumalar.

   "Eehh tabi seversin ben seçtim." Yüzüme attığı ani, buz gibi bakıştan sonra ellerimi havaya kaldırdım "Yo yo öyle demedim."

Bu bölüm tahmin ettiğimden de kısa olucak.

Min Seo'dan
   Fazla kaptırmıştı kendini bu sevgililik oyununa. Tatlım, ben aşık olmam!

   Hani şu yanlız dahi varya filmlerdeki işte bebeğim ben oyum.

   Her ne kadar kendimden başka tek düşündüğüm kişi abimde olsa sanırım alışıyordum Yoon-gi ye yavaş yavaş.

   He tabi benim bi farkım var: Hani şu aptallar vardır ya adını aslında kendi adı gibi iyi bildiği o duyguyu bilmemezlikten gelir etrafına yakınır "ne hissettiğini bilmiyorum" diye.

   Hiç bir zamam o kadar aciz olmadım.

   Her ne kadar yalnızlık en çok hoşlandığım şey olsada Yoon-gi de fena değildi.

   Ha bide işin okuyucu boyutu var. PEÖPSAİĞEÇSPÖSPXÖS Yoon-gi nin o kadar orospu olcağını zannetmiyorum.

   Sevgilisi yeni öldü ve hemen benimle birlikte olcak? Yalnızca iki haftacık arayla(?) Hayır benim hikayemde böyle şeylere yer yok. Doğruyu baştan anlatmanın olmadığı gibi(!)

   "Hey Yoon-gi! Seninle birşey konuşcam!" Kafasını sallayarak yanıma geldi ve "artık anlat" dercesine gözlerime baktı. "Sanırım ben senden gerçekten etkileniyorum!"

  Buna inandığınızı söylemeyin çünkü bende bilmiyom boş verin amacım piçlik olsun pöçsizğdöxkğsöızbs 

   Yanıma gelince abim bize hafif ters baktı. Kaşlarımı 3 metre yukarı kaldırıp "sana-ne" dercesine baktım gözlerine.

   "Ee" dedi Yoon-gi. "Yha şey şimdi bizim sew olmadığımızı kimse bilmiyo ya biz aynı odada kalacağız o yüzden. Düzgün bir şeyler al." Ne uydurmuştum daha demin pzispslsp.

Suga'dan

   Yani anlımızda enayi yazmıyo değil mi? Ayrıca ben badboyum, nokta. Yani ne kendi duygularıma nede diğer insanların duygularına o kadar önem vermem. Aşk acısı mı oda ne? Ha siz anlamadınızzz, anlatayım hemen: E yani biz eximle tam sevgili gibi değildik aramızdan biri fuckbuddydi.(acaba kim paöpzşağsö) Evet onu seviyordum ama seviyordum işte. Daha ötesi yoktu. O beni sadece cinsel konuda tatmin ediyordu. He bu ağlama zırlama işleri de tabiki oyun. Ajanız biz kimliğimizi asla belli etmemeliyiz. Ki herkes bizi dünyalar kadar birbirine aşık bi çift zannediyordu.

Mi Cha'dan

   Mağazada bulduğum transparan ne varsa topladım. (PSKZAŞZPAĞEMSOÖ) Şimdi ise bunları kimse görmeden taşıyabilmekti. Gerçi biri görse kaç yazar? Evlenicem sonuçta.

Bir kaç gün sonra..

   Üzerimdeki gelinlik, elimdeki çiçek, kafamdaki taç ve diğer elimde ise onun eli...

   "Eveett" diye bağırışımın ardından Jimin de aynı şekilde bağırdı. Daha sonra bizi izleyen gözler arasında öpüşmeye başladık. Jimin in elleri başka yerlere giderken ayrıldım "az sabret" dedim gülerek.

Bir kaç saat sonra..

   
Daha fazla yazamayavağım şu ara moralim baya bozuldu yaşamak istemeyeceğim olaylar yaşadım. Ancak bu kadar yazabilicem ve bide tam anlatamamış olabilirim Suga ile Min Seo nun arasında gerçek bi ilişki yok sadece bi gizli ajancılık oyunu. Görüşürüzsss

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hard Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin