DE2 | The Strong Heart

7.1K 252 141
                                    

BANNER

BANNER

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

CAST

Disebabkan aku malas nak buat banner banyak-banyak, jadi inilah hasilnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Disebabkan aku malas nak buat banner banyak-banyak, jadi inilah hasilnya. Simple sesimple simplenya.

•••

AUTHOR NOTES

Apa yang korang baca di bonus chapter Dendam Eafy tentang kisah Hannah, 100% digubah oleh aku sendiri atas sebab-sebab tertentu.

Jadinya, dalam cerita ni Hannah dah besar. Bukan budak sekolah lagi. Dan Naufal, bukan ketua pengawas lagi dah. Semua dah diubah!

Faham kan?

•••

STATUS

On Going

•••

TIMELINE

Start : 12 April 2020
End : ( 2 tahun akan datang HAHAH )

•••

SINOPSIS

Hannah cuma mahukan yang terbaik untuk adiknya, Aryan. Segala tingkah laku Aryan dia hendak sekat. Aryan mahu lepak mamak, Hannah menegah. Aryan mahu bermain futsal tengah malam bersama kawan-kawannya, Hannah melarang. Aryan mahu bercinta, lagilah kakak dia tu tak izinkan! Katanya umur Aryan masih mentah untuk melayari alam percintaan.

"Iyan suka Nas, Nas pun suka Iyan."

Tetapi Hannah tetap Hannah.

Aryan sama sekali tidak dibenarkan bercinta dengan perempuan yang Hannah tidak kenal. Dilarang!

"Kalau kau tak suka adik aku sekali pun, reject lah dia dengan cara baik. Bukannya hina dia!"

Berang. Itu yang Hannah rasakan saat dia dimaki hamun oleh abang kepada wanita yang Aryan cintai. Selepas kejadian hitam tersebut, hidup Hannah semakin huru-hara kerana kehadiran lelaki itu.

"Naufal, awak nak apa lagi ni!"

"Tebus kesalahan aku. Hmm, kahwin jom?"

Gila! Hannah makin serabut dengan masalah demi masalah yang menimpa dirinya. Aryan masih berdegil manakala Naufal sudah makin berani dekat dengannya!

Macam mana Hannah nak hadap semua ni?

•••

SPECIAL TAGS

KimJoonnie__ ikilovato nrrblqisss fifieqqq
( sambungan ) 👉🏻

•••

QUESTION

1. Aku tak confident ni, ada ke sesiapa yang nak sambungan cerita ni? Kalau tak ada, aku boleh unpublish balik.

2. Dah dapat move on dengan Eafy belum?

3. Kalau nak sambungan, aku akan update malam nanti. Comment 'Saya!'
👉🏻

Ramai comment, ramai votes, aku akan update.
Tapi tu pun kalau ramai.

Bye assalamualaikum.

The Strong HeartWhere stories live. Discover now