Bay Jeon Köpektir

63 8 0
                                    

Jungkook derin bir nefes alarak konuşmaya başladı

"sarılabilme ihtimalimiz yüzde kaç"

"yüzde yüz"

Koşarak boynuna sarıldım. Tam bir dakikamız böyle geçti. En son bırakan ben oldum.

"artık aşağıya inip anne ve babanla tanışsam iyi olacak."

"peki gel inelim"

Odadan çıkarak aşağı mutfağa indik. Bay jeon söze girdi.

"hoşgeldin kızım"

"Ho.. Hoşbuldum efendim."

"kime bakmıştın"

"aslında ben siz ve bayan jeon ile tanışmak için gelmiştim. Rahatsızlık verdiysem özür dilerim efendim."

Bir süre bekledi. Kafamı sağ tarafıma çevirdiğimde jongkook un hayranlıkla beni izlediğini fark ettim. O sırada bayan jeon söze girdi.

"yok kızım ne rahatsızlığı gel sofraya otur iki lokma Bi şeyler ye sonra tanışırız."

Jungkook bi sandalye çekerek oturmam işaret etti. Bende geçip oturdum. Bugünkü kadın yanıma gelerek tabağına biraz ramen koydu ve gitti. O sırada kaşları çatık bir şekilde konuşmaya başladı.

" jungkook bu sofraya layık değilsin gibi yavrum git başka Bi yerde ye yemeğini"

"Nee! Bay jeon lütfen kendinize gelir misiniz o da bu aileni bir ferdi ve en az sizin bana benim size gösterdiğim hürmet ve saygıyı ona da göstermelisiniz. Lütfen cümlenizi kurarken kelimele-"

"yu Jin boş ver ben salonda yerim"

"bende seninle yiyeceğim tabağını al jungkook salona geçelim annen ve baban yemeğini yedikten sonra uygun bir dille konuşuruz."

"p..peki."

Tabağımı alıp salona geçtik ve yemeğimizi yemeye başladık. Biz yerken zil çaldı. Nee Bi dakika hae won mu geldi yani? Tam yanımıza gelirken mutfaktan bay jeon ve bayan jeon geldi. Hae won aptalı beni görür görmez cırtlamaya başladı.

"JEON AMCA YU JİN'İN BURDA NE İŞİ VAR? HEMDE JUNGKOOK'UN YANINDA"

"neden en oldu da"

"o jungkook un eski sevgilisi"

Yan bi gülüş attıktan sonra yanıma gelerek konuşmaya başladı

"demek o namı değer kişi sensin"

"evet... Sizden korkmuyorum"

"korkacaksın"

Diyip arkasını dönüp gitti. Evet biraz tırsmıştım açıkçası. Jungkook a dönerek

"yarın saat 2 de hazır ol çocuklarla planımız var şimdi gitmem gerek"

"hoşçakal yujin"

Evden çıkar çıkmaz derin bir nefes aldım. Jungkook doğduğundan beri bu evdeyse psikoloğa gitmesi en doğal hakkı ev cehennem yerine dönmüş.

Annah ya ben bu jeon adamını öldürürüm.

Hepinizi seviyorum yorum ve voteleri eksik etmeyin

I Do Not Know / JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin