Parktan Eve döndüğümüzde direk kendimi yatağa attım ve yorganı yüzümü kapatacak kadar çektim. Jungkook un tavırlarından bıkmıştım. Beni sevmiyodu ve sevmemeye devam ediyor. Dün bayılmak üzereydim iyi misin diye yanıma dahi gelmedi ve beni tanıtırken o cümle kalbime dokundu.
Beni sevmiyordu. Jimin ile sahte sevgili rolünü yapmaya lüzum kalmamıştı Bence. Tek hamlede yatakta bağdaş kurdum ve telefonu elime alıp Jin i aradım
"Alo Jin-shii"
"Meraba yu Jin "
"Jin ben jimin ile sahte sevgili rolünü yapmayı reddediyorum artık istemiyorum"
"Ama Neden"
"Çünkü o beni sevmiyor Tamam mi o beni sevmiyor"
"Buda nerden çıktı yu Jin"
"Siz gezmek için parktan ayrildiginizda benim başım döndü gözüm karardı Tam yere düşecekken kendimi Jiminin kollarında buldum jimin beni kamelyaya götürüp oturttu Jungkook yanıma dahi gelmedi Hae Won ile gülüşüyorlardı Jungkook arada bana bakıyordu acinakli gözlerle"
"Yu Jin emin ol seni hala seviyor onun ailevi sıkıntıları var ve bir çoğumuz onun hayatını Tam olarak bilmiyoruz bile"
"Bildiğin kadarıyla anlatabilir misin"
"Peki Anne ve babası hergün kavga eder en ufak şeyde bile bay Jeon çaya şeker attı diye bayan Jeon laf atmış ve kavga etmişler ve Jungkook her Ay psikoloğa gidiyor Yarın Ay başı olduğu için yine gidicek 11 yaşından beri psikoloğa giden bi kişi defalarca kendini öldürmeye çalıştı bir keresinde onlara gittiğimde bayan Jeon a Jungkook nerde olduğunu sordum bana odasindadir cevabını verince yukarı kata çıktım ama odasında değildi banyodan sessiz ufak tiz çığlıklar geliyordu kapıyı açmak istedim fakat kilitliydi kırarak girdiğimde üstünde bi boxer ve atlet vardı ve küvetin içindeydi koşar adımlarla kuvetten çıkardım çıkardığımda dudakları morarmıştı kalbi atmıyordu bi Kaç defa suuni (her neyse) teneffüs yaptım ama nafile Hemen hmhastaneye götürdüm ve bu olayı bir kaç defa yaşadım her kurtardığım da bana bağırıyor kızıyordu "
"Onu seviyorum bilgi için teşekkür ederim iyi geceler"
"Sanada"
Telefonu kapatır kapatmaz uyudum
Eeee yazık ya bölüm nasıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Do Not Know / JJK
Hayran KurguYıldızları seyrederken yanımda da beni koruyacak bir yıldızın olduğunu hissetmek güven veriyor "seni seviyorum Jeon jungkook" "bende... Bende seni seviyorum yu Jin"