Texting'den uzak hikayeye yakın oldukça garip bir bölüme helü diyin;
Clint, Loki'nin ona hediye etiiği bayatlamış turşular yüzünden hastanelik olmuştu. Tüm Avengers ekibi (ekipten olmayanlar da dahil) hastaneye akın etmişlerdi.
Pekala, düşünsenize hastaneye gidiyorsunuz ve tüm Avengers ekibi, Loki, Evrenin Koruyucuları ekibi, tüm Wakanda ve aklınıza gelebilecek tüm herkes hastanede. Evet bu imkansız şey tam da şu an oluyor.
Kimse turşuları Loki'nin gönderdiğini bilmiyordu bu yüzden Tony'yi suçluyorlardı. Tony ise asla suçunu kabul etmiyordu.
"Bir kere ben Jarvis'e dedim turşuları sen gönder diye o da tarihi geçmis göndermiş ben ne yapabilirim?" diye kendini savunmuştu. Ama gerçekten de o yapmamıştı.
Kenarda pısırık bir şekilde oturan Loki üfleyip püflüyordu ve ikide bir 'benim burada ne işim var' diye isyan ediyordu. Panther, Wakanda'yı geri göndermeye çalışmıştı ama anlaşılan Clint'i çok seviyorlardı. (İçimden şu an WTF filan diyorum ne yazıyorum ben! Help!)
Natasha ise yakın arkadaşı için çok endişeliydi. Sadece midesi yıkanacaktı ama yine de ona çok değer verdiği için endişesi gitmiyordu.
Tony, hastanenin kantinine inip oturdu ve kahvesini içmeye başladı. Bruce ve Thor'da peşinden çocuk gibi gelip yavaşça kantini sömürmeye başladılar.
Pietro ise doktorların çok 'yavaş' olduğundan isyan edip duruyordu. Steve ise onda nedensiz delici bakışlar atıyordu. Diğer gözü ise Bucky'deydi.
Tony kantinden çıktığında bir sorun vardı. Clint'in sadece midesi yıkanacaktı fakat gerektiğinden fazla uzun sürmüştü.
Ama Tony'nin unuttuğu iki kişi kantini yiyip bitirmişti. En sonunda Thor ve Bruce'u kulağından çekiştirerek yukarı çıkarttı. Kendisi arkadaşlarının yanından ayrılarak erkekler tuvaletine girdi ve tuvalet kabinlerinin birisine girdi.
Orada Friday ile konuşurken Friday'in 'turşu'ları daha göndermediği ortaya çıkınca Tony sinirlendi ve hemen tuvaletten çıkıp koridorda bağırmaya başladı.
"TURŞULARI GÖNDEREN JARVİS DEĞİLMİŞ !!" diye bağırmadı resmen anırdı. Wakandalılar bunu hemen tüm hastaneye yaydı ve bu hastanede bir dedikoduya neden oldu. Natasha ise Tony'den farksızdı oda çok sinirlenmişti ve kuduruyordu. Kim bozuk turşuları Clint'e verdiyse onu ölmekten beter edecekti.
Kısa sürede hastanede kargaşa oluştu. Okuldan çıkan Peter da hastaneye gelince Tony sinirlenip tüm kapıları Friday'e kapattırdı ve hastaneyi karantina altına aldı.
Hala doktorlar Clint hakkında bir açıklama yapmamıştı. Sinirden kuduran Natasha cebinden çıkardığı iki tane elektrikli bıçağı ameliyat odasının kapısına saplayıp tekmeledi ve sinirle içeri girdi.
Kimse onu tutmak gibi bir hataya düşmemişti yoksa o elektrikli bıçağın girdiği yer kapı değil bune engel olan kişi olacaktı.
Kantinde bunların hiçbirisini takmadan hunharca yemek yiyen Thor ve Bruce da kantini ciddi anlamda sömürdükleri için yiyecek yemek kalmamıştı.
Ve sorun şuydu ki kendilerini hala aç hissediyorlardı .d
Natasha içeri girdiğinde şoka uğramıştı. Bu kamera şakası falan mı? Diye düşündü. Çünkü içerisi bomboştu. Sinirle ellerini yumruk yaptı. Fazla sıkmış olacak ki elindeki bıçağı kendi eline saplandı. Nat, acıyla inleyerek bıçağını yere fırlattı ve elini tutup ameliyathanenin duvarının köşesine oturup dolan gözlerini kanayan elleriyle kapattı.
Bu göz yaşları, belli ki eli için değildi...
Yha sonu çok dramsal olmuşke ben bune dayanamam :"(
turşu reyizz
şu fotoya tersten bakın chrisin burnu kalp olum yiyerim ben bunu amağğğ
neyse iyi geceler aşkolar ^3^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naber? Marvel Texting
HumorBir gün peter pişman olacağı bir grup açmıştı.. Başlangıç: 08.04.2020 Bitiş: 01.11.2020 Düzenleme: 30.04.2021