Het was laat in de avond. De draken van planeet Ksjakjanja zaten bij elkaar rond een kleine vulkaan. De heerser en zijn vrouw kwamen aangewandeld. De vrouw had iets in haar klauwen vast en ze keek er heel trots naar. Hun ei was eindelijk uitgekomen! Ze lieten het babydraakje trots aan iedereen zien. Maar daartussen zat iemand die de planeet ging verraden… Het babydraakje kreeg de naam Helena. En ineens kregen haar vader en moeder veel ruzie. De vader zei dat er een planeetsverrader tussen hun volk zat en de moeder zei dat hij het zelf was. Zo ging de ruzie 2 jaar door. Na die 2 jaar Gingen ze nog steeds door maar ze probeerden elkaar ook af te maken. Uiteindelijk ging dat anderhalf jaar door. Eerst stierf de moeder door haar verwondingen. Een half jaar later stierf ook de vader door verdriet om zijn vrouw. Allebei haar ouders waren dus dood toen ze nog maar 4 was. Ze erfde de troon en werd eigenaar van planeet Ksjakjanja. Maar ze had het nog niet geleerd. Babydraakjes van de Koninklijke familie op Ksjakjanja leren pas hoe ze moeten regeren als ze rond de 5 zijn. Ze snapte er nu daardoor helemaal niets van. Dus schoot 1 van de knechten uit het kasteel ineens te hulp. Ze wist niet dat die knecht de verrader was. Doordat hij hielp werd het een ramp. Ze gaf random iemand de macht over Ksjakjanja en vertrok op zoek naar nieuw land.
JE LEEST
Dragonslife
ActionDragonslife is een verhaal dat gaat over een draakje. Die heerst over een planeet.. Alleen neemt het een iets andere wending..