Hiç kendinizi bir boşlukta hisettiniz mi? Erkeklerin olmadığı bir dünya varmıdır sizce ? Bence var neresi derseniz kız meslek lisesi . Ben erkeklerden nefret eden biriyim ne biliyim arkadaşlrımla her konstuğumda beni terk etti , tatile gidersem başkasına bakrmı? , beni sevmiyor , çok soğuk hep bu lafları duyarak nefret ettim ahh bu arda kendimi tanıtıyım ben ece neşeli ,komik,eğlenceli,esipirili,şakacı bir kızım 1.67 boyundayım saçlarım omuzumun 1-3 cm üstünde saçlarımın arkası hafif katlı (bir türlü uzamıyor) yüzüm oval ve hafif toplu gözlerim fafif çekik ve rengi koyu kahve buğday tenliyim kız meslek lisesinde 3. Senem bana ölüm gibi geldi pek konuşkan bir kız değilm içme kapanik biriyim en yakın okul arkadaşlarım sena ,aleyna ve tuba çok iyiler onlar benim gibi değiller tam tersi çevreleri çok geniş hepsinin sevgilileri var hepside taş bir benim yok aman olmasında onun dırdırını çekemem aslında erkeklerden nefret etmemin asıl sebebi kıymet bilmiyorlar kalbini kırıyorlar sen onla hayaller kurarken o başka hayaller kuruyor tabi her erkek öyle demiyorum tabikide ama benim karşıma hep kötüsü çıktı hele rampa saclı yakışıklı kaslı erkeklerin egosu tavan zaten bana bakmazlar güzel olduğum söylenemez de neyse ...