ANILAR

233 34 3
                                    

Doğukan

Ah lanet olsun bıktım b*ktan hayatımdan iyiki kaan var yoksa kiminle içecektim sabaha kadar.Evet şuan herzamanki barımızda deliler gibi içiyoruz.Eceyle ayrıldığımızdan beri bu haldeyim. Ece de o gün doğum günü partisinden gitti hemde hiçbirşey demeden telefonu açmıyor neyi beğenmedi kaan !! Sikeyim böle dünyayı onu çok seviyorum onun hep gözlerimin içine bakıp gülümsemesini istiyorum benimle mutlu olmasını hiç üzülmesini istemiyorum ..

' Dostum anlıyorum ama bu kadar içmene gerek yok ! bırak iyice sarhoş olmadan '

' Sanane lan! Canım acıyor benim onun her gülüşünde , bana her bakışında canım acıyor onun gözünün önünde başkasıyla ...'

'Dostum, telefonun çalıyor duymuyorsun bile ?!'

Hay ! Bu kaçıncı arayan kişi bi bitmediniz şerifsizler ..

' Ne var? ne istiyorsun!! '

' Doğukan benim tuba . Sana ihtiyacım var lütfen yanıma gel '

' İşim var tuba şuan bardayım gelemem hadi kapat sonra arars-'

' Eceyle ilgili Doğukan hemde acil !!!'

' Ece? Tamam hemen geliyorum '

...

' Ne demek lan Ece kaçırıldı ! Sikerim böyle işe !! Nerede ?!'

' Dur bi sakin ol ! Sana Bildiğim herşeyi anlattım'

' sana ne demişti tam olarak ? O şerefsizle ilgili birşey dedimi?!!'

' hayır ... aa dur intikam mı? İntikam almak için ? Öyle birşey diyordu '

İntikam ?? Ece ' nin hiç kimseyle bir probemi yoktu kavga ettikleri vardı ama kaçırmaya cesaret edemezlerdi sakin bir kızdı genellikle .. ha*siktir yoksa ? K-ke-kerem olmasın ? O şerefsizden beklerim ama eceyle ne alakası var o olayda ece' nin bir suçu yoktu

' Doğukan ne düşünüyorsun ? Bana da söyle birseyler yap !! Yoksa kız başıma gitçem .... '

' Gitsen napa bilceksin sanki mafyanın karşısında sen dur ! Ben birşekilde halledicem sen karışma sakın !

' m-a-maf- mafya mı dedin sen !!!! '

Has*tir ağızdam kaçırdım

' off ne mafyası kaçııran kişi demek istedim oyalama beni mafya olsa böyle dururmuydum sence ?! Ben gidiyorum sakın karışma birşeye ! '

Hemen arabaya binip nereye gittiğimi bilmeden sürmeye başladım napmam gerekiyordu sakin olup mantıklı düşünmem lazım ziya abiyi mi arasam ? O bu durumu sessizce halleder

' söyle koçum? '

' Ziya abi çok acil bir durum var hemde öyle böyle deyil intikam günü başladı '

' Ne?! Sen nerdesin ? '

' Arabadayım ece kaçırıldı abi '

' s* ktir ben adamları alıp yola çıkıyorum'

' Ben napıyım abi ? '

' Sen birşey yapma sakın karışma ecenin gözünden düşmek istemezsin demi ?'

' Haklısın abide böylede boşboş duramam ki '

' Durcaksın koçum sakın gelme ! Napcağımı biliyorsun gelirsen !'

' tamam abi kendine dik- ' diycekken kapattı .

...


Gerçek Aşka DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin