Garip Duygular

181 33 5
                                    

arkama döndüğümde ziya abi kolu kan içindeydi adamlarından tek adem kalmıştı arabayı çalıştırıp gittiler bu arada ben hala eve girmedim bi anda biri yere düştü kafamı çevirdiğimde kerem yerdeydi dönüp kaldım ağzımdan bir kelime bile çıkmıyordu kafam allak bullaktı

' öyle durcana yardım etde kaldıralım !'

' T-t-ta-mam ..'

kaldırıp keremi yatak odasına yatırdık bu arada o yardım et diyen kişi aliydi keremin sol kolu gibi birşey ali keremin yarasını temizleyip sarıp çıktı . Acaba uyuma numarası filan mı yapıyordu ki? yaaa evet ece Çocuk orda vurulmuş can çekiyor sen ne diyorsun .. can çekiyorsa banane gebersin .. tamam bazen çok ama çok çekici olabiliyor ama ben ona karşı hiçbirşey hissetmiyorum . O beni ilk başta kaçırırken öldürmek amacıyla kaçırdı ... bide sen benim eserimsin istediğimi yaparım diyor mal mı ne bende öle bekleyip gel yap dicektim tövbe tövbee ...ece yine saçmaladın sus artık .. keremin yanına gittim onu bida uyurken zor görürüm. yakından yüzü oha ço-ço-çok tatlı pürüzsüz dudakları çok az dolgun köprücük kemikleri sexy görünüyordu hele o baklavaları .. ay ayy .. sus artık ece kendine gel çocuğun ağzından laf alıp gitçem ona karşı birşey hissedemem bunu sende biliyorsun ..

' NE yapıyorsun?'

'  k-ki-kim ? ben mi ? '

' Şuan beni yiycekmiş gibi bakan sen den başka kimse yok ?'

Ahha  biliyordum uyumuyordu kesin numara yapıyordu . Yiycekmiş gibi mi bakıyordum ? yanaklarım kızardı diycem ama yanaklarım kızarmıyor ki benim .. off bi kendini toparla .. öhöm .

' Hahaha .. ben mi seni yiycekmiş gibi bakıyorum ? güleyim bari .. senin nereni yiyiyim ..  yaralandığın için odama yatırdı ..'

Gülerek

' senin odan ha ? peki öyle olsun'

' aslında benim deyil de.. ' diyerek mırıldandım.

' İstediğin birşey var mı? '  aslında birine asla sormam .. ne biliyim bi anda sorasım geldi .. '

'  Lavoboya gitmem lazım kaldır beni  '

Lavoboya gitmesi lazımış..mış.. aptal! 

'tamam ' diyip bi anda hızlıca kaldırmamla kerem bi andan inledi

' Yavaşça kaldırsana ece!! Seni şurda işgence yapıp öldürürüm!'

Pis bi bakış attıktan sonra

' Nasıl olcakmış o ? Göstersene ? ' diyip  güldüm 

' Bunu bi yere yazdım ece ! Bi iyileşiyim göstercem sana nasıl olcağını !!'

Açıkcası böyle rahat konuşmam nede olsa  elimde bir koz vardı . Tam göstercekken yine inlicekti acı çekcekti filan .. böyle diyceğini düşünemedim açıkcası ..

' tamam ya şakaydı ' diyip mırıldandım ..

' neyi bekliyosun ? Çıkta işimi hallediyim . Kalmak istiyorsan kal zararı sana olur ..' diyip pisçe gülümsedi .

Ayy çok komiksin salak .Allahım ya ne diyor !  Pis sapık aslında böyle demesi komiğime gitti ..

' Yok , ben almayım sağol ' pis bakış atıp hızlıca kapıyı kapattım .  İşte kaçmam için bir fırsat ve evde kimsede yok. Bugün şanslı günümdeyim hemen sinsice ve hızlıca kapıya doğru gittim . İşte bu lanet  evden kuruluyorumm .. elvada kerem .. sana iyi acı çekmeler .. aslında bu kadar kolay kaçabilceğimi hiç düşünmemiştim .. tam kapıyı açacakken daha doğrusu açılabilirse ki açılmıyor . Kitlemiş ..kapıyi kitlemiş inanamıyorum yaa !! 1 dadika anahtarlar buralarda olabilir ? Demi ? 

'  Birşeymi arıyorsun?  '

' Kim ? Ben mi ?'

' Yerde sürünen sen olduğuna göre sana  diyorum '

' yüzük .. yüzüğümü düşürdüm …'

' Hadi ya  ? Oysaki ben elinde yüzük müzük görmemiştim ?'

'Elime mi dikkat ettin?'

Soruma bile cevap vermeden çıkıp gitti .  Ne var yani evet veya hayır  dese ...üff neyse .. nerde bu anahtarlar bildiğin aramaktan yerleri sildim .. 1 dk ?!nasıl düşünemedim ? uff  keremm !!

Hızlıca keremin odasına gittim kapıyı açaraçmaz gözlerim faltaşı gibi açıldı . K-ke-kerem boxerlı .. kendini topla ece ! Neden geldiğini unutma .

' Anahtarı ver!'

' Bunları mı diyorsun? Gelde al ?'

Tam alıcakken kerem çelme taktı . tam düşçekken beni tutup kendine çekti . Bende bi kolumu sırtına diğerinide omuzuna koydum .. tamamiyle refleks . Keremin bakışları birden değişti .. nasıl desem? .. anlatılcak birşey deyil görmeniz lazım ..  yavaşça bana yaklaşıp dudağını dudağıma  hafifçe değdirip emmeye başladı .. bir yandan ondan kurtulmak istiyorum bi yandan istemsiz bir şekilde  eşlik ediyorum .. sanki vücudum  onunla birlikte  olmak istiyor . Kendimi kontrol edemiyorum  . Kerem daha da  şiddetli öpmeye başladı . Onu itmeye çalıştığımda dahada kendine çekti . Bırakmıyorda! 1 dakika b-bu hissettiğim sert şeyde ne ? Y-yo-yok-sa? Keremin penismi? Boxerının içinde olmasına rağmen bi garip hissettim . Bu kadar sertmi oluyor ? Birden yatağa yatırdı . Bu kadar ileriye gidemez!! Gitmez demi? Ayrıca ilk öpücüğüm gitti !! Gerçekten kereme ne kadar ' Dur!' desemde , ne kadar vurup itmeye çalışsamda devam etti .   En sonunda tokadı yapıştırdım . B-be-n isteyerek yapmadım  . Gerçekten !  İstemsizdi .. kerem birden öpmeği bırakıp  bana baktı . Bakışı ' napıyorum ben? ' gibiydi . Hiçbirşey demeden odadan hızlıca çıktı . Açıkcası şok geçirmiş gibi mal mal etrafa bakıyordum. Elimi yüzüme koyduğumda gözlerimden yaşlar gelmeye başladı . Sanırsam ağlıyordum  .  B-bu içimde ki acı  neydi ?? ...

Gerçek Aşka DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin